Inlägg från: majsan801 |Visa alla inlägg
  • majsan801

MAJ 2010 del 5

Rapsbrud jag ska inte heller ha slöja. Var helt på det klara med att jag inte var en sån brud. Men så började jag vela. Men nu har jag tagit ett beslut med att nej jag ska inte ha slöja men har köpt mig en hårdekoration istället, bild finns i galleriet. Känns bättre nu faktiskt.

• majsan801

Lagt in en bild på en fisyr jag tycker är snygg. Mitt hår är dock blont men jag hoppas att det blir snyggt ändå. Då kan man ju se på ett ungefär hur dekorationen gör sig i håret.
    Jag var inne på att köpa en dekoration som din först men så ramlade jag på den här.

Rapsbrud skrev 2010-03-01 21:25:06 följande:
    majsan801: Vilken häftig hårdekoration! Hur stor är den och hur ska du ha den? Min är aningens mjukare hihi, finns på bild i mitt galleri.
  • majsan801

Oj vad ni skriver hinner inte emd. Fyllde 30 år igår så jag har varit lite upptagen haha. Fick en filmkamera av min blivande som jag önskat mig så vi kan filma vårt bröllop och barnen nu när de är små så himla nöjd. Sen fick jag presentkort på make up store och på en annan salong där jag kan välja att göra naglar eller nått annat piffigt inför bröllopet KANON. Inte kanon är dock allt fika jag sätter i mig för viktens skull, går tyvärr åt helt fel håll (uppåt) men men bara snön töar bort lite kan man ju ut och springa el nått öhhh (i mina tankar i af).

• majsan801

Så lycklig har precis bokat vår bröllopsresa. Vi har gått från 3v lyx resa i karibien till att inse att vi itne orkar flyga 20h med barnen 1 och 2 år så nu blev det 1v all incl i side turkiet på ett lyxigt hotell. Känns jättebra med ännu en sak att bocka av.

• majsan801

Kattpoet gud så vackert...är det du som skrivit det där?

• majsan801

Åh vad jag skulle vilja ha något sådant som egna löften men tror tyvärr inte att min röst bär. Jag blir alldeles tårig av att bara läsa dem här.

• majsan801

Var på ikea och fyndade alla ljusstakar som vi ska ha. har ju cerise som färg och hittade dessa www.ikea.com/se/sv/catalog/products/00126047 för 10kr/förp så jag köpte 10st dvs 50 ljusstakar tror det borde räcka. Gillar när saker går framåt...

• majsan801

Idag har jag och mannen varit på stan och beställt hans vigselring den ska ju göras av vårt eget guld. Sen beställde vi gravyr av bådas. Ska få hämta dem i slutet av mars mycket spännande att ha dem med datum och allt...längtar.

Sen var vi till en skräddare och lämnade in mannens väst för insömnad och vart inte alls bra bemött. Nej måste leta upp en annan skräddare för upplägg av min klänning.

Sen var vi till alla butiker i stan för att leta kostym till mannen men hittade ingen han gillade (eller jag). Så vi får försöka ta oss in till storstaden och leta. Finns det några stockholmsbrudar som vill tipsa om butiker???

• majsan801

Martinaa kanon tips men nu frågar jag som är sååå dålig på datorer hur får jag över puzzlet till mitt vanliga word. Tog man och kopierade direkt blev det en massa konstiga rader och annat.

Svar på tråden MAJ 2010 del 5