Inlägg från: Felixian |Visa alla inlägg
  • Felixian

MAJ 2010 del 5

Hahaha, superroligt faktiskt!

Lite drygt att inte få det fixat, men nu har du ju världens grej att hålla emot din blivande ;)

"hur va det älskling, du kunde läsa eller..." ;)

vi lyckades få iväg vår utan fadäser och nu har vi fått hem papperna som säger att det är ok för oss att gifta oss.

Namnbytesblanketten är också fixad. Blivande har äntligen bestämt sig för mitt efternamn Yippie!

• Felixian

Martinaa: Det tog inte alls lång tid för våran att vända och komma tillbaks. en vecka kanske två....

Ring och jaga den lite så att det inte är något knas.

• Felixian

patrokoannika: Fredrik Westerlund är ju min "gamla" hemförsamlingspräst. Kul att han ska viga er! Det jag kommer ihåg av honom är att han är/var väldigt enkel och sympatisk.

Och då var han iaf en sån präst som vågade ta ut svängarna även i kyrkan.

Ni får väl fråga lite försynt om hans levande djur till julkrubban i kyrka (jag tror att det va han som ledde in en get under gudstjänsten iaf ;) )

• Felixian

patrikoannika: Haha, jodå, han var präst i Västa Sönnarslövs församling tidigare, men det va ett tag sen. Tror att båda mina bröder är konfirmerade av honom.

Han är helt fantastisk. Det finns två präster som jag gillar (har gått ur svenska kyrkan av lite olika skäl) och han är en av dem jag gillar.

Haha, vad roligt med krubban! Kommer ihåg att det var mycket prat om hans upptåg. Inte gillat av alla :)

Om ni ber honom prata om kärlek och er själva (om ni vill det förstås) utan ett "manus" kommer ni nog inte bli besvikna!

Svar på tråden MAJ 2010 del 5