MAJ 2010 del 5
Hej, Är det någon som vet var man kan köpa skor av märket Rainbow?(stockholmstrakten) Har just börjat jakten på skor och det är inte det lättaste...
Hej, Är det någon som vet var man kan köpa skor av märket Rainbow?(stockholmstrakten) Har just börjat jakten på skor och det är inte det lättaste...
Fick ett kort hem idag att det är dags att packa väskan... Det var både det ena o det andra som skulle ner i den :)
Martinaa! Det står inte. Tycker inte om att inte ha koll. Ska åka bort i helgen så det kanske blir nästa :)
Vi träffade vår präst nu i helgen och vi kommer att ha psalm 200, I denna ljuva sommartid och psalm 201 En vänlig grönskas rika dräkt. Det var ett mycket bra möte med prästen. Nu känns det verkligen nära. Blev väldigt nervös när vi satt där och pratade.
Hur kommer ni andra göra i kyrkan? Kommer ni gå in tillsammans eller kommer er blivande stå därframme?
Börjar få lite panik över att min klänning inte har kommit. När jag ringer o frågar så säger dom i butiken att jag inte ska oroa mig & att den kommer att hinna komma. Men jag vill ju hinna prova med rätt underkläder o så. Och det är ju bara 3 veckor kvar. Den ska hinnas sys upp oxå.
Men ring & smycken är klara så det känns skönt.
Och så fick jag en jättehärlig möhippa i Lördags. Så det finns många bra saker =)
Tatto: Samma här :) Jag fick min förra helgen.
Imorgon ska jag prova min klänning för första gången sen i December. Det är lite nervöst.
Igår fick jag se prov på min brudbukett! Den kommer bli så fin. Jag kommer att ha röda & några få rosa rosor. Som grönt blir det hjärtan på tråd. Sen ska jag ha några pärlor i. Vad ska ni andra ha för blommor?
Hej, Hur kommer ni göra med riskastning? Har ni med er det eller ska man låta gästerna tänka på det?
Mindre än 2 veckor kvar nu. Sitter o sliter mitt hår över bordsplaceringen :)