Inlägg från: pettan |Visa alla inlägg
  • pettan

MAJ 2010 del 5

Tänkte bara skriva av mig att min älskade äntligen kommer hem på FREDAG!
    Han har varit i Kosovo i 6månader (varit hemma 2gånger) och det ska bli skönt att få hem honom-
    dels för att jag längtar så fruktansvärt efter honom och dels för att vi mer tillsammans kan börja fila på de sista detaljerna! Har gjort mycket själv och vissa saker har vi tänkit över telefon men nu ska här fixas tillsammmans på hemmaplan!! Så glad!!

• pettan

ja han blir hemma nu! Om han nu inte skulle få för sig att han vill åka iväg till typ Afganistan eller liknande om något år- hoppas inte det för jag tycker det känns som det räcker med det här!

• pettan
    l8ol skrev 2010-04-12 09:47:15 följande:
    1000 myror snurrar i huvudet om kvällarna....Vart finns den bästa bordsplaceringsverktyget är det BTs?Ska mannen ha både näsduk och kragblomma i kavajslaget?
    undrar oxå om marskalken ska ha både blomma och näsduk?
    Nån som vet?
  • pettan
    snövit1 skrev 2010-05-01 12:10:22 följande:
    Här kommer en Maj brud till! Min blivande blir sexad idag, själv har jag inte haft möhippa än. Har alla ni blivit hippade redan?
    Min m2b är oxå på svensexa idag! Själv har jag inte blivit hippad än!

När gifter ni er?

• pettan

Jag blev hippad igår!! Hade verkligen jättekul

Fick ha ett aerobicspass på stan med ihopraggade motionärer och sen stå på Norre Portmuren (Halmstad) och sjunga Carola! Efter det fick jag dyka med tuber på Nautilus med instruktör! Var lite läskigt först med verkligen jättekul!

Sen blev det in på relaxen på ett hotell med mousserande vin och mys för att sen göra sig iordning till middag och sist utekväll! 

På dagen spökade dom ut mig men under kvällen nöjde dom sig med vanliga kläder och en golvlång slöja o gigantisk tiara så det inte gick att ta miste på att det var möhippa!

• pettan

Idag har vi bakat, skrivit ut alla vigselprogram, jag har provat bröllopssminkningen, fixat en stor bordsplacering somm alla kan titta på och om en stund ska vi till systemet för inhandling av brudskål och sist men inte minst ska vi smaka av en del av menyn!

Vissa dagar kan man få väldigt mycket gjort om man måste! Inte många dagar kvar nu!!

Svar på tråden MAJ 2010 del 5