Inlägg från: AnniFidde |Visa alla inlägg
  • AnniFidde

MAJ 2010 del 5

hallooo... hjälp mig min frisör har ställt in!! sååå himlans tråkit, någon som har tips??? vill gärna ha en som kommer hem och fixar håret!!!

• AnniFidde

josssie- Göteborg bor vi i och ska gifta oss den 29 maj! blev ju helnervös nu ...

• AnniFidde

Hallo Brudar..
    Jaa nu är det inte långt kvar..hihi pirr i magen jaaa.
    Våran präst är helt underbar, träffade henne för andra gången häromdagen. Fixat blommorna, tårta och mannens kläder kvar, och vigselprogrammen. Bordsplaceringen är så gott som klar.. och fästhäfterna har toastmaster-paret hand om. Sen är allt klart. =)

29maj2010- Har ni inte träffat Prästen än? Dom har säkert något bra förslag på hur du ska göra med buketten under själva ringbytet..

• AnniFidde

jaaa du får gärna lägga till mig, kanske har försvunnit på nått sätt för jag har för mig att jag vart med innan. =)

Gifter oss 29 maj i Göteborg, Kyrklig vigsel

• AnniFidde

Grattis till er som gifte er i helgen!!! och ni som har erfarenhet, hur lång tid tog fotograferingen ungefär??? vi har väl iaf 2  timmar på oss men känns skönt endå att veta på ett ungefär...=)

• AnniFidde

skönt att höra, vi har flyttat fotografringen från kyrkan till feststället ist för å få med tid och inte känna oss stressade, men då kan jag ju vara lugn!! phuu... Ohhhh jag längtar!!!!!!

• AnniFidde

här är allt klart och vi bara njuter, jag går runt med ett stort leende hela tiden...:) LÄNGTAR tills LÖRDAG!!!

• AnniFidde

sköönt att det ordnade sig för er majsan..
    förväntan2010 jag undrar oxå vad det är man glömt...haha

• AnniFidde

som alla andra säger, HELT UNDERBAR DAG!!!! hade såååå himlans roligt, underbart väder och så fina gäster som höll fina och roliga tal, gjorde en sång om oss och sjöng den och fina fina presenter mm!! ALLT var såå lyckat!! Vi rä så glada, och nöjda. Nu ska här packas för en vecka i Grekland.
    GRATTIS TILL ALLA ANDRA FRUAR!!;)

Svar på tråden MAJ 2010 del 5