![SofieochJamie](/bundles/flmuser/images/ingenbild_th_bt.gif)
-
Såg att de hade strumpeband i ivory på kappahl idagCiaLovesAndreas skrev 2010-04-19 17:12:43 följande:Bella,Tänkte kolla där i sista hand. Känns som att de kan ta rätt så bra betalt i såna affärer....men vad vet jag.Martinaa,Får ta en tripp till KappAhl imorgon då
-
Jag provade också spray tan men en liten annorlunda version. Sprayen var genomskinlig och det sprayades lite överallt tom på byxona jag hade på mig (gjorde halvkropp) och inget kladd förekom. Den genomskinliga sprayen reagerar sen med huden och man blir lite solbränd tills nästa dag. Man kunde dusha och så på kvällen om man ville. Jämn fin bränna och inget konstigt på händer mm. Man lufttorkade i ca 5 min sen var det klart. Färgen blev ganska bra, klart att det kändes fake när man blev brun snabbt, men efter ett par dagar låg det fint och jag fick många komplimanger.
Värt att testa. Det var i Göteborg och på ett ställe som heter MAZI. Vet inte om det finns på andra ställen också.
Annars är ett bra tips att använda doves lotion med lite bronzing färg i. Om man använder den lotionen i några veckor får man en svag fin brun färg och då ska man ta den mörkare versionen för den ljusa ger knappt någonting. Dove är den bästa jag provat, bäst färg, bärst hållbarhet och minst problem med ränder mm -
Är så avunsjuk på alla brudpar idag. Vilket underbart väder ni fått. Här i göteborg skiner solen som bara den och det är säkert en 25 garder ute. Underbart.Själv har man att vänta 12 garder och 14mm regn nästa lördag. Måtte dem ha fel!