Inlägg från: snövit1 |Visa alla inlägg
  • snövit1

MAJ 2010 del 5

Här kommer en Maj brud till!

Min blivande blir sexad idag, själv har jag inte haft möhippa än.

Har alla ni blivit hippade redan?

• snövit1

Tack, vi gifter oss den 22 maj i Österåkers kyrka.

Gissa vad jag blev överraskad igår, efter att min blivande blev kidnappad i går morse vid 08.30 tiden av ett gäng grabbar som först stormat huset och sen lämnat en enda röra bakom sig med mat och champagne och dylikt (de hade frukost med sig) så såg jag framför mig först en timmas städning och sen en ganska så lugn dag. Men så fel jag hade! En halvtimme senare stormar min tjejkompisar in. MÖHIPPA!! Jisses vad överraskad jag blev!! De hade med sig lunch och jag fick sätta på mig en rosa sex and the city klänning, en sån med tyll, en slöja och guldskor! Efter champagne lunchen åker vi till ett ställe där jag får salsalektioner, hur kul som helst!!! Under färden dit får jag svara på massa frågor om mig och min blivande. Efter en svettig salsa lektion åker vi till en studio där jag får sjunga in en låt, också jättekul med mycket skratt! Sen åker vi ner mot stan  och äter middag och dricker goda drinkar. Kvällen avslutas på ett salsa ställe på stan.

Kunde inte ha fått en bättre och roligare möhippa! Är så glad över att mina vänner känner mig så väl.

• snövit1
    jaao skrev 2010-05-02 15:42:48 följande:
    Snövit1, Låter som en toppendag även om min största fasa är just det där med att sjunga i studio! Jag ääälskar att sjunga så risken finns att de tror att jag skulle uppskatta det...Men jag har hintat om att jag vägrar
    Jag älskar också att sjunga. Tyckte att det var lite jobbigt i början, men sen släppte det, och jag känner mina vänner så pass bra, så det kändes inte pinsamt att sjunga inför dem. {#lang_emotions_smile}
Svar på tråden MAJ 2010 del 5