Inlägg från: Zavannah |Visa alla inlägg
  • Zavannah

MAJ 2010 del 5

Hillena: Jag ska ha lösögonfransar :) Min kompis som har testat det mesta tipsade mig att köpa H&Ms (ligger i ett silvrigt paket). Jag testade när jag tog mina Secret Box-bilder och dom satt jättebra o det såg riktigt fint ut. 

• Zavannah

Fast dom på H&M är ju till o med bättre än dom på MUS :) Jag har använt båda. Men smaken är som baken såklart :)

• Zavannah
    moule skrev 2010-05-05 08:07:43 följande:
    Hej tjejer! Har varit trött några dagar och måste fråga om det inte finns någon som känner som jag. Det ska bli jätteroligt med bröllop men någonstans kommer jag på mig själv med att tänka "bara vi får det överstökat" Nu hör det till saken att vi flyttar till hus en månad efter bröllopet och den stressen ligger så klart också och lurar i bakgrunden, men ändå. Har ni nån gång känt som jag?
    Jag känner oxå igen mig faktiskt. Alltså, det är verkligen fantastiskt att göra den här resan, med all planering och det. Men det ska bli vääääldigt skönt på söndagen den 16e maj då vi äter vår hotellfrukost på rummet och bara kan njuta av att vara gifta {#lang_emotions_smile}
  • Zavannah

Ja shit, det är över ett år sedan jag hittade till 2010-trådarna, då kändes det så avlägset - och samtidigt känns det som att det var igår jag satt och tänkte "Idag är det prick 1 år kvar" {#lang_emotions_embarassed}{#lang_emotions_surprised}{#lang_emotions_laughing}

Jag har inte skrivit mycket här under året, men läst desto mer, kommer oxå att sakna det!

• Zavannah
    CiaLovesAndreas skrev 2010-05-06 10:07:41 följande:
      Jag tänker också på det där ögonblicket. Kommer ju stortjuta innan jag ens har kommit in i kyrkan
    Samma här! Blir nästan tårögd bara jag tänker på det!

Idag har vi äntligen hämtat hem brudklänningen, den blev lite försenad pga askmolnet. Men nu hänger den här och den är så fiiiiin {#lang_emotions_smile}

• Zavannah

Idag blev min sambo oxå kidnappad {#lang_emotions_smile} Hoppas dom får en rolig dag - det verkade så hittills iaf hihi. Jag fick min möhippa förrförra helgen och den var helt underbar {#lang_emotions_smile}

Prick en vecka kvar idag! Hoppas alla ni som gifter er idag får en fantastiskt underbar dag!!

• Zavannah

Mysigt att läsa om vad alla pysslar med {#lang_emotions_smile}

Kom på en fråga, som jag tror jag läste i en annan tråd. Gör ni festprogrammen så att alla gäster får ett var, eller lägger ni ut varannan, så att två får dela på ett?

Jag har hela tiden tänkt att göra ett häfte till varje gäst, men så kom jag på att det ju ändå bara blir så att en i varje par/familj vill ta med sig häftet hem och spara sen (OM man nu är en sån som sparar saker hihi, jag gillar själv att spara sånt), och då kanske man ändå får kasta hälften sen...

• Zavannah
    gutebrud10 skrev 2010-05-21 08:49:35 följande:
    Så fina bilder alla har lagt upp, jättekul att se och läsa om hur alla hade det på sin stora dag. Och till er som har den framför er kan jag bara passa på att säga njuuuuut, den kommer inte igen (förhoppningsvis) och det går så fort.Själv väntar jag på bilderna från fotografen, det skulle ta ca 4 veckor men en bild som min syster tagit ligger i mitt galleri.Ett råd till er som har det framför er, videofilma allt! Jag kände mig lite som i en dimma efteråt och har svårt att minnas allt, det va jättebra att kunna titta på det igen, dock filmade vi inte vigseln då videokameran låg kvar i bilen grrrrr men mkt av festen kom med iaf.I sommar ska vi gå på medeltidsfest i samma ruin som vi vigdes, ska bli väldigt kul om jag nu kan gå in där igen utan att börja gråta
    Håller med om att filma! Jag känner oxå att hela bröllopsdagen var lite som en dimma. Jag ville minnas allt men det går ju såklart inte hehe. Men det ska iaf bli mysigt att se filmerna sedan!

Har lagt upp lite bilder i galleriet här nu förresten

Lycka till imorgon - ni har en fantastisk dag att se fram emot

• Zavannah
    jaao skrev 2010-05-21 21:18:41 följande:
      Åhå, dig känner jag igen från ett annat forum ;) Fina bilder, du är alltid så snygg!Lycka till alla 22:a brudar! wwwiiihooo
    Där ser man Tack så mycket!!
  • Zavannah
    Martinaa skrev 2010-05-28 10:59:58 följande:
    Jag måste missat ditt inlägg helt, men vilka fina bilder!! Du är grymt söt!
    Åh tack så hemskt mycket! {#lang_emotions_smile}

Grattis alla nyblivna fruar!!

Svar på tråden MAJ 2010 del 5