MAJ 2010 del 5
Hillena: Jag ska ha lösögonfransar :) Min kompis som har testat det mesta tipsade mig att köpa H&Ms (ligger i ett silvrigt paket). Jag testade när jag tog mina Secret Box-bilder och dom satt jättebra o det såg riktigt fint ut.
Hillena: Jag ska ha lösögonfransar :) Min kompis som har testat det mesta tipsade mig att köpa H&Ms (ligger i ett silvrigt paket). Jag testade när jag tog mina Secret Box-bilder och dom satt jättebra o det såg riktigt fint ut.
Fast dom på H&M är ju till o med bättre än dom på MUS :) Jag har använt båda. Men smaken är som baken såklart :)
Ja shit, det är över ett år sedan jag hittade till 2010-trådarna, då kändes det så avlägset - och samtidigt känns det som att det var igår jag satt och tänkte "Idag är det prick 1 år kvar"
Jag har inte skrivit mycket här under året, men läst desto mer, kommer oxå att sakna det!
Idag har vi äntligen hämtat hem brudklänningen, den blev lite försenad pga askmolnet. Men nu hänger den här och den är så fiiiiin
Idag blev min sambo oxå kidnappad Hoppas dom får en rolig dag - det verkade så hittills iaf hihi. Jag fick min möhippa förrförra helgen och den var helt underbar
Prick en vecka kvar idag! Hoppas alla ni som gifter er idag får en fantastiskt underbar dag!!
Mysigt att läsa om vad alla pysslar med
Kom på en fråga, som jag tror jag läste i en annan tråd. Gör ni festprogrammen så att alla gäster får ett var, eller lägger ni ut varannan, så att två får dela på ett?
Jag har hela tiden tänkt att göra ett häfte till varje gäst, men så kom jag på att det ju ändå bara blir så att en i varje par/familj vill ta med sig häftet hem och spara sen (OM man nu är en sån som sparar saker hihi, jag gillar själv att spara sånt), och då kanske man ändå får kasta hälften sen...
Har lagt upp lite bilder i galleriet här nu förresten
Lycka till imorgon - ni har en fantastisk dag att se fram emot
Om någon vill se några av fotografbilderna från vår dag, så finns ligger det några i bloggen nu http://annaviktoria.blogspot.com/
Grattis alla nyblivna fruar!!