Inlägg från: sköldis10 |Visa alla inlägg
  • sköldis10

MAJ 2010 del 5

Hejhej alla brudar...

i morgon blir det att titta på ring..men har ingen anning om hur jag vill ha den...

Men det stora problemet för mig är att våran brudnäbb..hon är 12 år och vi har sååå svårt att hitta klänning till henne..den får ju inte vara för barnslig och inte för vuxen...
    Vet ni några bra sidor på nätet sóm har bra klänningar för tjejer..Eller vad har era tjejer för några??

• sköldis10

Igår inhandlades ringen är så nöjd..vill visa er men vet inte riktig hur jag gör..??

• sköldis10

www.smycka.se/items_info.php

Nu ska vi se om det lyckas...denna ring blir det, Rut heter den...eller typ den..min blir lite mer kupad som det heter..

Men jag är så nöjd, för det var precis en sådan här jag ville ha. Enkel och stilren.

• sköldis10

Ser nu att min ring inte visas..men den är 3:e nerefrån och 2:a till vänster..Slät med en sten i mitten. RUT!!!

• sköldis10
    Rapsbrud skrev 2010-03-06 14:38:42 följande:
    sköldis10: Jättefin! Ska du ha den i rött guld som på bilden?
    Ja den är i rött...men inte så dyr heller..så det är ju bra
  • sköldis10

HJÄLP...ursäkta att jag skriker...men jag är helt sur ...hittar inga skor.,,

Vart har ni hittat era?? Söker på nätet..men tycker det är så himla hög klack på alla..jag är redan lång och klänningen får inte vaja på halv stång..

• sköldis10

Hej tjejer..kom på precis att det är 6 veckor kvar..

Hjälp!! Fick faktiskt en klump i magen..och vi har inte beställt tårta och blommor, vi ska ju ha ett hemligt bröllop, så det är ju lite små krångligt..

Men tnkte på blommor, vad ska ni ha för bukett.??
    Kan vi inte bolla lite ideér med varandra här i denna tråd me?

Vilka färger och form har ni tänkt?
    Själv är jag inne på ivory/rosa rosor och rund tror jag!!

Har ni bilder på era bukette, vill ni visa dem isf fall??

Har inte varit inne hos någon butik ännu..men har sett på nätet, kan man ta med sig en bild och säga denna vill jag ha.

Hur lång innan tror ni man behövar säga till.?
    Har dem tystnadsplikt..?(Det är rätt jobbigt att vara hemlig..men så är det när man vill överraska!! )

Ska nog ringa till blomsteraffären och fråga lite...
    för går jag in så kommer säkert någon att vara där och se..få ta på mig keps och solglasögonen...

• sköldis10
    Ny ringde prällen.. Han verkade sååå trevligt Vi bestämde date..hi,hi..han kommer inte hem till oss..ifall någon kommer känna igen han,( vi har ju hemligt bröllop). så vi ska träffas hos han..Jag frågade han om de stod typ Präst på bilen..isf får du inte komma..Ha,ha då skrattade han gott..

Sen har jag ringt till blomsterbutiken me..vi ska smyga ner i källaren sa hon..hi.hi..

Hoppas bara min förlovningsring kommer snart,.känns lite tomt, och folk kan ju börja undra lite..har satt på mig lite andra ringar för att dem inte sak tänka på det så mkt..

Hemliga Arne som man är..
  • sköldis10

I morgon ska vi till bröllopsbutiken där jag inhandlade min klänning.. min blivande man ska hyra väst och sån där "plös" vid halsen,..vet ni som har män som hyrt hur det är med skjortor..kan man hyra det med? Min man har egen kostym som han inhandlat i en annan butik, så den ska han ha med sig, men tänkte ifall man kanske måste köpa egen skjorta..?

Skriver som en trött gnu..och det är precis vad jag är...

• sköldis10

Tänkte på det där med riskastning...vi ska ju inte ha ris utan skulle vilja sådana där hjärtan..någon som vet vart man kan hitta detta??

Svar på tråden MAJ 2010 del 5