Inlägg från: maj2010 |Visa alla inlägg
  • maj2010

MAJ 2010 del 5

Nu är det snart vår månad! Och för vår del bara 2 veckor kvar. Det pirrar i magen redan nu måste jag säga. En hel del detaljer har vi kvar att fixa också. Jag som tyckte vi var ute i så god tid med allt!

Lycka till ni som gifter er imorgon!

• maj2010

Jag håller tummarna för alla er som gifter er imorgon!

Om en vecka är det min tur. Hjälp! Pirret i magen infann sig redan i början av veckan när jag insåg att "herregud, nästa vecka är det dags!". Har en hel del detaljer kvar att fixa, men det allra mesta är klart. Igår var jag hos frissan och testade frisyr och smink och idag har jag hämtat våra ringar hos guldsmeden. Längtar efter att få ha på mig dem! Det känns så tomt utan förlovningsringen.

Ikväll kommer min mamma hit (hon bor i Finland) och stannar tills dagen efter bröllopet. Sambon är inte så förtjust, men det är ju alltid bra med nån som kan hjälpa till lite. Festhäftena ska ju till exempel skrivas ut och sättas ihop, plus att vi måste få all logistik att funka på den stora dagen, så att allt och alla är på rätt plats vid rätt tillfälle. Dessutom ska sambon vara iväg på svensexa hela dagen imorgon, men det kan han ju inte veta

Svar på tråden MAJ 2010 del 5