MAJ 2010 del 5
Två och en halv månad kvar, tiden går fort nu!!
Jag har hittat bra svart tyg nu som jag ska sy dukar av, en sak bland många andra att ta tag i snart
Två och en halv månad kvar, tiden går fort nu!!
Jag har hittat bra svart tyg nu som jag ska sy dukar av, en sak bland många andra att ta tag i snart
Ja samma här, känns skönt att fixa det som går att fixa så snart som möjligt. De sista veckorna vill jag bara njuta av att det är nära, inte känna en massa stress.
mmm2010 - Vad tråkigt Men håller med tjejerna ovan, det är absolut inget misslyckande, tvärt om väldigt starkt av er att våga ta steget. Skickar en kram och en önskan om att du ska ta dig igenom detta på ett bra sätt. Kram!
Hej tjejer! Fredag idag, härligt!
Martina - Jag läste också om det i någon tråd och planerar att sno den idén också. Tyckte det var jättefint!
Jag velar fortfarande angående solarium. Är verkligen emot det men samtidigt vill jag vara så snygg jag kan vara på den stora dagen. Till saken hör att jag är väldigt känslig för sol så det kanske bara är dumt... Beslutsångest!
Jag hade ju tidigare beslutsångest kring hur jag skulle göra med min kläning. Jag var bara fånig då och hade nog en dålig dag. Klänningen är fantastislt och den känns verkligen jag så nu känns det bra igen
Jag läste tidigare att det var några som skulle köra på gördel. Vad är det för modeller ni kör på? Är den en sån man kan köpa på twilfit som är i stretchigt material några decimeter hög? Funderar på att köra på det för att hindra att skenorna i klänningen skär in i midjan.
Annars händer det inte så mycket för oss, ska ner till Skåne över påsken och då kommer vi kunna bocka av en del del på listan.
Jag har i alla fall hittat jättebra svart tyg som jag ska sy dukarna av. Så nu har jag 25meter tyg här som bara väntar på att fixas till, får kanske bli helgens projekt!
Snuttfia - Haha, vilken bra beskrivning. Precis så såg min sambo ut när vi var runt och provade kostymer Men jag tror det bara är en vanesak. Min sambo trivs verkligen inte i kostym heller och det hjälper ju inte, vi gav upp idén med kostym och hittade ett par jättefina manchesterbyxor och en fantastisk skjorta som vi matchade med en snygg väst så det blir lite annorluna men jättesnyggt!
Det viktiga är ju såklart att man trivs!
Ayle - Jättefin klänning, sitter kanonfint på dig!
Hanna - Jag tycker nog också att den första var finast Men båda passade dig väldigt bra!
Oj, här har det hänt grejer idag! Roligt att läsa
Cia - Tycker väggorden var jättefina. Bra idé på present!
Martina - Fint halsband Jag är jättennöjd med mitt, köpte till ett armband också som också var superfint!
Kattpoet - Väldigt vackra ord, jag har blivit så blödig på sista tiden så det kom nästan en tår
Angående hår och smink betalar jag 800 för smin inklusive en konsultation och 600 för hår. Får håret så billigt för att det är en gammal klasskompis till min sambo. Ska dit och klippa mig i påsk så att hon får känna lite på håret och så att vi kan prata lite om vad jag tänkt mig.
Tatoo - Skitsnygga skor!!
Snuttfia - Har för mig att jag sett Tatoos skor på ebay också men i andra färger. Ska se om jag kan hitta...
Snuttfia - Kommer inte ihåg om du bestämt dig för cerise eller vita skor men här är ett par vita:
cgi.ebay.com/Adorable-Round-Toe-Lace-Bow-Pleated-Pumps-White-Dmd-5_W0QQitemZ360241045001QQcmdZViewItemQQptZUS_Women_s_Shoes
Jag var inne på dessa ett tag men bestämde mig sedan för ett par svarta som jag hade sedan tidigare
cgi.ebay.com/Cutie-Lace-Bow-Pleated-Ballet-Flat-Shoes-FS-Pink-7_W0QQitemZ360241336779QQcmdZViewItemQQptZUS_Women_s_Shoes
Ananias - Från en som kommer ha vit klänning, svart sidenband i midjan och svarta skor får du ett rungande JA
Cia - Vad kul att du beställt! Jag har också problem med underkläder, tycker alla axelbandslösa BHar jag provat sitter åt så att jag får svårt att andas...
Idag har jag köpt underkläder! Köpte Triumphs brudserie Angel Curves. Blev så himla glad när jag hittade en axelbandslös BH som satt skönt och inte gav mig andnöd så jag slog till. Köpte en fin trosa till också så nu har jag bestämt mig för att köpa på vanligt sett och inga gördlar eller korsetter. Känns skönt att bocka av detta!
Emsan - Stort grattis, vilken härlig nyhet!
Tattoo - Beklagar verkligen, det är så hemskt när våra gamla försvinner.
Jag börjar också känna mig stressad, bara sju veckor kvar nu!