Oj..glömde föresten avlägga lägesrapport ;)
Helgen var händelserik, för att uttrycka det milt!
Sjukläget blev värre förra veckan och jag fick besöka läkare igen...körtelfeber...dock övergående :) Men det är ingen underdrift att säga att jag i lördags fullkomligt badade i kallsvett (dels av den fysiska ansträngning som det innebar att stå en hel dag och dels av alla beslut!).
* Jag och m2b klarade av att tala med bröllopstårtbagerskan. Det gick kanon, vi får allt vi vill, femvåningstårta, vit marsipan, fyllning och dekor inte helt hundra, fixas i påsk...allt detta för 2700:- (27/biten) Det känns grymt bra!
* Mb2's ring är hämtad :)
* Vi bokade tid med florist för samtal om bukett (lite beslutsångest!)
* vi var i lokalen och kollade, det känns MYCKET bättre denna gången (trots att vi var kära första gången). Serveringschefen och toastmastern vår var med (toastmastern hade kört 12 mil för en timmes möte), så himla tacksam jag är för att folk verkligen engagerar sig i vår dag! :)
* Jag provade min klänning som min syster är i processen att sy...herregud vad känslosamt det var då...*snyftade* Jag hade dessutom minskat 6 cm i midja sedan januari (YAY!!!) och boobsen ökat med 5 cm (Också YAY..dock "bara" pms-bröst...)
Ett av mina "fritidsbarn" hade inte blivit informerad om mitt nya smala jag...han klappade mig på magen och sa "fröken, du har blivit rund"....VAD MENAR HAN?!? JAG ÄR JU SKITSMAL NU! :)
Provade samtidigt min systers nya clip-on löshår, riktigt snyggt!!! Jag blev lite kär, priset är väl inte lika bra...får se om jag på något sätt kan rättfärdiga köpet ;)
Hindersprövning och efternamnsbyte är äntligen i kuvert och ska på lådan imorgon...ingen återvändo...whiiihooo!
Imorgon SKA vi verkligen boka flyg o hotell till vår bröllopsresa. Snart kan jag bara börja småpilla med saker, när alla "stora" grejer faller på plats...:)