Inlägg från: Bluebride |Visa alla inlägg
  • Bluebride

MAJ 2010 del 5

oj vad ni skriver. Har inte haft ngn glädje över bröllopet längre. Folk backar ur och andra problem dyker upp och så har vi varit sjuka. gubben praktiserar 25 mil härifrån så jag å dottern är hemma själva

• Bluebride

hej tjejer, ledsen att jag varit osynlig, men mitt liv har varit i kaos på sistonde, men nu är jag igång igen och jag har smått panik jag med.

Kantorn har hört av sig, men jag måste även veta om min kompis ska komma för då ska hon eventuellt spela, så jag har ingen aning om hur jag ska göra. Jag måste ha koll på om jag måste ta med mig datorn till kyrkan och några högtalare ifall det inte låter bra. Sen har jag märkt att min dotters klänning jag har köpt, är för stor i halsen och jag har ingen chans att hitta någon annan som det ser ut nu.

Tårtorna ska beställas när vi kommer hem, är hos svärmor just nu, det var dop i förrgår och ikväll åker svärisarna på sin bröllopsresa, så vi ska vara husvakt. Så jag sitter längst in i smålands skogar.

Vi har haft problem med maten, men turligt nog så ställer svärmor och svägerskan upp att laga maten och en efterrätt till bröllopet, vilket är jättebra.

Vi har ingen som är bestman, om vi inte eventuellt frågar hans kompis, vi får se, den killen kan vara lite smått larvig av sig, jag kommer inte lita med honom med ringen, i så fall får pappa ta hand om den. Den ska jag gå till guldsmeden och se om man kan ta in den lite lite grann.

Hemma väntar placeringskrukorna på att bli lackade, sen har jag alla program jag ska skriva för hand.

Har inte haft prästsamtalet än, undrar när de kommer höra av sig.

• Bluebride

jag sitter utanför Hultsfred. Vi kommer efter bröllopet flytta ner, troligen till Målilla

• Bluebride

jag tror de ska ha det i alla fall, ser snyggast ut

pettan skrev 2010-04-12 14:48:37 följande:
    undrar oxå om marskalken ska ha både blomma och näsduk?Nån som vet?
  • Bluebride

min gubbe kommer ha både blomma och näsduk
    vi har ingen bestman heller, de har backat ur

patrikoannika skrev 2010-04-12 18:04:31 följande:
    Vi har fått "lära" oss att mannen har blomma, och marsalken har näsduk.
  • Bluebride

Tack Martinaa. Ja, struligt liv får än inte på bröllopshumör men nu är vi igång igen ovh nu är det inte långt kvar

• Bluebride

jag hade inte ens tänkt ha efterrärr men svärmor hitta ngn hallongrej som vi får.

38 dagar kvar, det går snabbt nu

• Bluebride

här blir det någon ingen hippa tyvärr.

Letar med ljus och lykta om någon som kan ställa upp att servera på bröllopet. Väntar på att svärmor ska komma hem från israel, vet e 17 om det går nu med tanke på askan, för jag har så mycket hemma som måste fixas, helgen efter bröllopet ska vi flytta också.

Jag hoppas också jag har hittat någon som kan sminka mig och kan lite hår så man kan se ok ut.

Är det någon som vet var man kan hitta clerasil´s produkter, jag hittar inte det någonstans

• Bluebride

twilfit har jag för mig hade strumpeband. Mitt är helblått

• Bluebride

grattis moon river. här kommer bröllop tätt efter flytt

32 dagar kvar

Svar på tråden MAJ 2010 del 5