MAJ 2010 del 5
mmm2010
fy vad tråkigt... kramizz till dig!
mmm2010
fy vad tråkigt... kramizz till dig!
Hejsan...
nu har jag lagt ut bilder på min klänning om någon e sugen på att se.. blev snabb provning så jag har inte kunnat snöra om den..men det syns ju typ hur det kommer bli..hihi..
ps ligger i starka bilder
tack så mycket
tjoho... glada historier
Här är våran.
Krog runda med mina vänner efter ett ganska långt förhollande, och träffade min m2b. Jag visste vem han va för vi träffades via gemensamma kompisar i tonåren typ.
Han ville bju på en drink men jag tackade nej, senare på kvällen frågade han igen och då tckade jag och tog emot. Efter en stund med dricka och prat frågade jag rakt ut vad jag behövde göra för att få med honom hem "lite pinigt jag vet" men jag tyckte det vr bättre att va rätt fram
detta var 2003-06-28 lite mindre än ett år efter flyttade jag hem till honom
2004-10-15 kom våran första son.
2005-12-13 kom son nr två.
2007-06-28 förlovning
2008-02-27 kom våran dotter
2010-05-22 gifter vi oss!
idag har vi oxå skickat hindersprövningen
Moule... super fin klänning, den sitter som jutet tycker jag (ser så ut) hoppas du är nöjd...
själv så har det varit lite mer innhandling för min del, lite "pynt" till festlokalen. innskickning av hinndersprövning och lite sånt. Jag är så impad av att ni tjejer hinner skriva och läsa så mycket här inne, jag får själv lite ångest,,,
Igår så var jag med familj ut till kyrkan vi ska ha vigslen i (finns bild i galleri för den som vill se under starka bilder)
nähä nu ska jag fixa med hulliganerna så dom kommer iväg till dagis... jag tittar in senare
välkommna hit alla nya me!
hej igen..
på tisdag så ska jag och m2b träffa våran vigselförättare och kantorn och prata lite om vad som ska hända i kyrkan osv.. Tänkte kolla och det är någon som träffat sin vigselförättare redan?
vad är det man ska gå igenom? ska jag ha med mig musik/noter lr vad?
Det var/är ni som står på listan: Ville bara önska lycka till i morgon
grattis till er som nu hunnit gifta er
Jag vill oxå passa på att gnälla av mig lite då jag inte kan göra det hemma
Jag är helt slut i kroppen har stressat som en idiot me att få saker och ting färdigt, håller barnen hemma denna veckan så dom ej ska bli sjuka,
sen har jag vänner och bekanta som kommer förbi med både halsfluss och magsjuka
Är sååå less.... vill bara att det ska ha varit lördag nu så detta är över. och man kan slappa lite...
kramizz
Hejsan allihopa, nu är man Fru
Hade en toppen dag i lördags, som man nu försöker att smälta och ta in all information som hänt. Det kommer snart lite mer bilder för den som vill se, men tills dess kolla gärna in en av sångerna
">
och inn marchen
">
som min bror lagt ut, tycker det är jobbigt att se mycket känslor
ja som sagt, att gå till altaret utan att böla lyckades jag inte med, men det gick bra i alla fall. Grinade som *** typ hela tiden i kyrkan tyckte det var så fint.
Lyckade att läsa våra egna löften utan att böla så + till mig
Litet tips vattenfast smink