MAJ 2010 del 5
mmm2010,
Usch vad jobbigt för er!
mmm2010,
Usch vad jobbigt för er!
Här är en till som tycker att tiden går väldigt fort.
Börjar så smått känna lite panik inför musiken. Både den vi ska ha i kyrkan och på festen.
Sen håller vi fortfarande på med festprogrammen.
Men det känns inte som att vi får tid och verkligen sitta ner. Båda jobbar och så har vi ett yrväder på drygt 1½ år, så man är ju helt slut på kvällen.
Sen jobbar jag jag varannan helg så det gör det ju inte lättare.
Hmm...vet inte riktigt vart jag ville komma med det här inlägget, men nu har jag fått skriva av mig ialla fall
Gympamamman,
Jättefin klänning!
Jag ska ha släp på klänning som man på kvällen sen fäster upp. Passar på att ha släp nu när man får ha det
Usch den ekonomiska biten är inte rolig.
Har nu kommit fram till att jag inte kommer ha råd med en Secret box till mannen.
Hade satt en gräns på vad mina underkläder får kosta som jag "råkade" glömma bort. Så nu har jag 50:- kvar att köpa trosa och linne, tror ni att jag lyckas??
Martinaa,
Ja, det känns lite tråkigt. Nu måste jag ju komma på nåt helt annat att ge honom och det är ju inte det lättaste.
Jaja, det löser sig väl på nåt sätt. Tur att det är några dagar kvar
EmMagnus,
Åh vad roligt! Man märker verkligen hur glad du är när man läser ditt inlägg
Det smittar av sig så nu sitter jag här och ler
moule,
Jag bor i Linköping.
Var och bokade provsminkningen idag. Så den blir av i april + ögonbrynsplockning (som också ingår). Ska bli riktigt spännande!
Igår satt jag och skrev ner låtar som vi kan tänka oss till in- och utmarscherna. Så nu har vi 6 olika att välja på, hur nu det ska gå till?
Gympamamman,
Jag ska färga slingor i håret i maj så jag inte riskerar att få nån utväxt.
Själv får jag hoppas på att jag lyckas få dit lösnaglarna som jag har köpt. Kan tyvärr inte spara ut mina egna naglar då jag inte får ha långa naglar på jobbet. Kan ju inte gärna ta ledigt ända fram till bröllopet
EmMagnus,
Vi har:
Den traditionella ingångslåten.
Adiemus
Medallion Calls
River flows in you
Lion sleeps tonight
Curly Sue.