Inlägg från: 29maj2010 |Visa alla inlägg
  • 29maj2010

MAJ 2010 del 5

Här är en till som gifter sig i maj! Fast det är ju nästan en månad, minus en dag kvar. =) Jag hoppar in med en fråga direkt som jag undrar över! Bruden brukar ju ge buketten till tärnan under själva ceremonin, då ringen ska på. Jag har ingen tärna, håller jag helt enkelt buketten i höger hand under den tiden då? Så här i slutet är det många frågor som har med själva regin att göra =)

• 29maj2010

Vi har inte präst eftersom det är borgerlig vigsel. Kanske ska kolla med vigselförättaren om hon vet hur det brukar vara då. Blomsterflickor har vi men de är rätt små, vet inte om jag vill ge min bukett till dem =P

Kanske få bli syster. Bara det inte ser konstigt ut att hon går fram och tar den. Men jo, så får det kanske bli.

Jag skulle lagt 500 på att få ju "vår" låt spelad. Hon kanske räknar in reskostnader och så också? Men det där beror ju på ens budget också. Tack för att du la upp mig! =)

• 29maj2010

För er som inte gått in skorna så att de sitter som tofflor kan jag tipsa om en spray jag köpte i skoaffären igår, Silky Feet som håller fötterna torra och minskar risken för skoskav! =)

• 29maj2010

Anania: Vilka fina bilder! Får man fråga vad du fått tag i din sjal? Den var väldigt fin och passande för ett regnigt maj. =) 

• 29maj2010

Hej och alla grattis till er som gifte er igår!

Har en fråga om festhäftet! Jag tror jag fått tipset om bröllopsbingo här och då undrar jag om ni haft något pris till den som först ropat bingo? Och i så fall vad?

• 29maj2010

Till er som hade bruddnäbbar, hur många rosor med rosblad gick åt till varje näbb? Räcker det att två näbbar delar på 30 rosor?

Svar på tråden MAJ 2010 del 5