MAJ 2010 del 5
Martinaa,
Åh vilka bra idéer du har. Tänkte sno med mig sambons HV71 tröja, för den vet jag att han tycker om
Martinaa,
Åh vilka bra idéer du har. Tänkte sno med mig sambons HV71 tröja, för den vet jag att han tycker om
Tjejer!
Jag behöver lite hjälp. Jag köpte ju väggord till sambon att ge i morgongåva, men nu har jag ju även bestämt mig för att göra en Secret box. Så nu är frågan, ska han få båda presenterna som morgongåva eller ska jag ge väggorden vid ett annat tillfälle?
Martinaa,
Tanken var, när jag köpte dem att han skulle få dem så vi skulle kunna sätta upp dem i vårt hus (som vi ännu inte hittat)
Känns som att Secret box är lite mer personligt Dessutom vet vi inte ens när vi kommer hitta vårt hus.
Han fyller år i oktober.
Blev ni nåt klokare?
I månad kvar till bröllopet! Vill verkligen inte ha sånt här väder då!
Igår beställde vi ringen och idag har vi haft vigselsamtalet med prästen. Så det rullar på för fullt just nu
Åhh, jag blev hippad igår!
En superbra dag! Sååå nöjd!
Martinaa,
Ja, det var jag som var ute efter strumpeband, men har gett upp den idén nu. Tror jag ev. kommer satsa på stay ups istället. Ialla fall att ha på mig på Secret box- fotograferingen.
Martinaa,
Det var värst och det tror du jag har tid med?
Dagen började med att jag och svägerskan åkte till grannstaden. Misstänkte väl lite grann, men vågade inte hoppas för mycket.
När vi kom fram på stationen så stod där mina vänner, vi blev 5 st totalt.
Sen åkte vi iväg till ett äventyrshus kan man väl kalla det. Olika rum med olika uppgifter som man skulle lösa. Var riktigt skoj! Där fick jag ha på mig en fin plastkrona
Efter det åkte vi till en av tjejernas sommarhus. Grillade och hade det riktigt trevligt! Fick frågor om mina vänner och m2b, gissar att jag fick godkänt ialla fall
Efter det åkte vi till en av tjejernas lägenhet. Där jag fick byta om till en vit klänning och de sydde även på en "slöja" på kronan. Så att jag verkligen skulle se ut som en brud
Sen drog vi ut på krogen. Det fanns ett band där som sa att jag fanns där så då fick jag stå på en högtalare och sen sjöng hela stället "Ja må du leva" Sen fick jag även stå kvar på högtalaren och dansa under en låt.
Var hemma ca kl 02.00 inatt.
Hej tjejer!
Hoppas allt är bra med er!
Här rullar allt på, förutom att jag börjar bli smått nervös när det gäller mina skor.
De har nämligen inte kommit in i butik än och på måndag ska jag prova ut min klänning ordentligt! Så jag hoppas verkligen att de dyker upp imorgon, annars vet jag inte hur man gör.
Ja, jösses vad det pirrar i magen när man tänker på dagen!
Idag hoppas jag verkligen att mina skor kommit in, annars vet jag inte vad jag gör. Får panik, eller nåt sånt
Mina skor hade inte kommit in
Så nu fick jag köpa dem i fel färg, bara för att kunna ha dem när jag provar ut klänningen. Sen får jag lämna tillbaka dem och förhoppningsvis har de vita kommit då
Brudar!
Nu är det maj!!!!