MAJ 2010 del 5
Nu har sambon tagit med sig alla ringarna till stan. förlovningsringarna ska putsas upp så de blir fina och vigselringen ska graveras och hans förlovningsring också. Gissa om jag känner mig naken utan ringen. Hela tiden tror jag att jag har tappat den... Han tog sin kostym och skulle kemtvätta den också och fixa fodral till bröllopsklänningen. Er... Kläningarna hoppas jag att det ska vara snart men min nya är spårlöst försvunnen och jag får ingen kontakt med Landy så jag vet inte om den är skickad och fördröjd pga molnet eller om de bara tabbat sig och inte fått iväg den än. Jag har mailat och mailat och ingen svarar. Den 15 svarade de senast och sa att de skulle skicka samma dag och att jag skulle få ett spårnummer men inte ett ord efter det. *suck* Tärnan kommer hit i helg och vi skulle prova klänningar så jag kunde välja vilken jag ska ha också.
Nåja, idag skiner solen och jag skulle varit i gbg och träffat en gammal kursare, lunchat med tärnan och sen hjälpt en annan kursare med hennes analyser. Fatta vilken härlig dag att sitta utanför ett fik och babbla halva dagen. Men jag har lagt så mycket tid på bröllopsplanering att jag fick ställa in det och istället för att mysa i solen får jag snällt plugga hemma istället. Fy vad duktig jag är, hade sett fram emot lite ledigtid idag. Men kanske att klänningen dyker upp idag och då är det bäst att vara hemma ändå :)