MAJ 2010 del 5
Förresten, var det Cia som var på jakt efter strumpeband? Här fanns några söta, billiga också. Vet inte vad frakten är dock. www.brollopstime.se/shop/ Kom på att jag sett några fina här också tiaror.se/ovrigt.htm
Förresten, var det Cia som var på jakt efter strumpeband? Här fanns några söta, billiga också. Vet inte vad frakten är dock. www.brollopstime.se/shop/ Kom på att jag sett några fina här också tiaror.se/ovrigt.htm
Kattpoet:
Jag ska ha strumpeband, men om den ska "slitas av" tvivlar jag på. Skulle inte heller känna mig helt bekväm med det inför folk (och föräldrar).
Usch va tråkigt ang din vän
Cia och Strössel:
Så roligt att läsa om er hippor! Hoppas på många fler stories framöver. För att inte tala om maj sen när vi får läsa om alla härliga bröllospdagar! *längta*
Idag var det åter igen superlugnt på jobbet så jag satt och gjorde ett första försök till bordsplacering. Tycker själv jag fick ihop det ganska bra. Nu gjorde jag dock utan sambons mormor och morbror som vi inte vet om de (hon) orkar komma. Om de nu beslutar sig för att komma på festen i alla fall så får jag antagligen göra om hela bordsplaceringen... hmm. Är jag en elak blivande nu som inte sörjer om mormor inte vill komma till festen nu?? Haha!
Sen ställer det ju till det lite med när ett av paren väntar barn till mitten av maj. Skulle hon gå över tiden kan det bli lite tajt. Och då är det ju bäst att ha henne i kanten av ett bord kanske? Nära till barnvagn samt att de kommer ju åka hem lite tidigare. Just nu hamnade det paret på mitten av ett bord. Det passade liksom bäst så... Hm, knepigt det där!
Sköldis:
Härligt! Vet precis hur du känner dig angående ringen!!
Jag köpte de här skorna på Din Sko dinsko.se/Shop-online/Dam/Pumps Inget märkvärdiga alls, men jag ville ha en sko med lite lagom klack! Jag kan inte heller ha höga klackar: dels blir jag längre än m2b och det gillar han inte, haha men främst är det för att jag KAN inte gå i höga klackar och försöker jag får jag jätteont i fötterna. Och bröllospdagen är inte en dag jag vill gå och gnälla över skoskav/trött i fötterna. Jag ska eventuellt pimpa skorna lite, får se.
Så nej, jag tycker INTE du är tokig som köper en sandal. Och det är ju precis som du säger, de kommer ju knappt synas ändå! :P
Fick förresten veta en rolig sak i helgen. Jag har ju tänkt lämna in min klänning till ett skrädderi för att fixa en upphängning till släpet. Men i helgen så hängde kompisens klänning framme från förra året och jag frågade hur hon gjort. Hon hade fixat det själv tillsammans med en annan kompis, så de lovade att hjälpa mig med det! Det var kul att höra. Slipper jag slänga ut säkert flera hundralappar på det. Måste bara gå och köpa mig ett par knappar som vi kan sy fast! :)
Bluebride:
Kunde tyvärr inte se filmen. Fick bara felmeddelandet:
Ett fel uppstod
Filmen kunde inte spelas upp av någon av följande anledninger:
- Videoformatet som laddades upp stöds inte av Bröllopstorgets videotjänst
- Ett fel uppstod vid uppladdningen eller konverteringen
Moule:
Hmm, sånt är jättesvårt. Men borde inte er cateringpersonal veta ungefär hur lång tid saker och ting tar? Ni är på plats 17:15, lite mingel och så, så räkna med att förrätten ska serveras klockan 18? Lika bra att räkna med lite marginal. Sen beror det ju på vädret också. Vid fint väder är det nog lättare att mingla lite längre, är det dåligt väder och man blir inträngd i en hall eller liknande så vill man nog fortare till middagsbordet... :P
Jossie:
Usch, jag förstår din besvikelse. Vi får hoppas att det är som Ananias säger, eller att han helt enkelt bara sa så för att luras?? För att få både dig och din blivande att tro att de inte blir nåt...?
Johi:
Vad är det som är jobbigt med festhäftet? Hur långt har du kommit? Jag hjälper dig gärna så gott jag kan!
Jag har just suttit och målat 33 stycken trolldegshjärtan nu som är till bordsplaceringen. Imorgon ska jag måla resten, i en annan färg. Hade inte mer plats för dem att torka på :P Det är så kul att pyssla, hihi!
Rapsbrud:
Hihi, vi har typ likadana ringar! Fast min är i rödguld.