Inlägg från: Martinaa |Visa alla inlägg
  • Martinaa

MAJ 2010 del 5

snuttfia skrev 2010-05-06 19:28:52 följande:
    I kväll ringde vår kantor, han kunde inte spela vår utgångsmusik då noterna var gjorda för stråke och det tog för lång tid att göra om dem till orgel... Nu måste vi komma på ny musik då... Asch, jag som var så glad att jag fick tag i noterna och så... Vi vill ha en glad melodi när vi går ut, någon som har något förslag?
    Förlåt om jag blandar ihop nu, men det var väl du som mailade kompositören? Kan du inte maila igen och fråga om han har orgelnoter?

Hihi, jag har mina aningar angående lördag. Fick det idag. Skulle bara kolla schemat på jobbet, lite allmänt så. Jag jobbar ju i kassan och jobbar precis tvärtom mot den andra kassörskan, så jobbar hon är jag ledig etc. Så såg jag att hon inte jobbar lördag, när det är hennes helg. Trodde helt sonika det blivit fel i schemat, så när hon tittade förbi på jobbet frågade jag om inte hon skulle jobba lördag. Nä, då har hon tagit ledigt. Men hon jobbar fredag och söndag som vanligt.

Hmmmmmmm tänker jag då!

• Martinaa

Rapsbrud, Ananias, Sköldis och alla ni andra som gifter er på lördag:

STORT LYCKA TILL OCH GRATTIS!!! {#lang_emotions_laughing} Hoppas ni alla får precis den dag ni drömt om! Ser så fram emot era historier så småningom!!

• Martinaa
    Ananias skrev 2010-05-06 23:19:50 följande:
    Alltså seriöst vilken jävla stavning..e lite väl snabb över tangenterna ibland...=)
    Haha, idag och imorgon är du heelt ursäktad! {#lang_emotions_wink}
  • Martinaa
    Josssie skrev 2010-05-06 23:24:01 följande:
    Jag var inne på att göra klasar av vita ballonger på varsin sida av scenen och vid honnörsbordet men det skulle kräva helium och då blev det svindyrt och vi kom inte på nåt bra sätt att fästa upp luftfyllda ballonger så därför la vi ner det där med ballonger helt. Vill nån länka till den där änglagårdmusiken? Vet inte vilken det är.
    kyrkomusik.se/song_lyssna.php

• Martinaa

Iih, jag blir ju nervös av att läsa här. En dag eller en vecka kvar. Skönt att ha en månad i alla fall, hehe. Men jag börjar känna mig lite stressad för det är inte så många lediga dagar kvar, dagarna kommer ju bara springa iväg.

Osså är jag "lite" nervös inför en eventuell möhippa imorgon... Vi får se... {#lang_emotions_wink}

• Martinaa
    Bella83 skrev 2010-05-07 22:16:21 följande:
    Jag tror att jag får min hippa imorgon! Ska bli spännande och se om man har rätt ;)
    Hihi!

Förresten, du är ju inte är med på datumlistan? Jag måste missat dig {#lang_emotions_embarassed}

• Martinaa

Moule:

Två veckor kvar sen BÖRJAR resan!! {#lang_emotions_wink}

GRATTIS till alla 8-majbrudar. Ser fram emot bilder!

Själv fick jag min möhippa igår! En helt fantastisk dag som jag är riktigt rörd över att mina vänner lyckats dra ihop! Jag har så utspridda vänner så ingen av dem som var med igår kände varandra sedan tidigare, men de kom överens så bra och det var så kul att se hur de pratade med varandra som om de känt varandra lika länge som jag! Blir rörd bara jag tänker på det, haha.

Dagen började med frukost hemma, sedan chairdance på en dansskola och sedan bar det av till Göteborg och Liseberg för lite femkamp. Hemma igen var det en riktig tjejkväll hemma hos en av tjejerna, med god mat, mycket dricka och lite mer uppdrag. Kvällen avslutades på Grand Hotell med dans och ytterligare ett påhitt. För er som vill läsa långa versionen finns den här --> martinaa.bloggworld.se/2010/05/09/min-mohippa/ (och då menar jag långa...!)

Så min helg har inte innehållit så mycket sömn, så det blir tufft på jobbet imorgon tror jag. Tur jag är ledig tisdag-torsdag, så kan jag göra massa bröllopspyssel! :)

• Martinaa
    l8ol skrev 2010-05-10 19:55:40 följande:
    Å vi har just genrepat i kyrkan - det blev väldigt påtagligt! Tänk om jag börjar tokskratta ;)
    Haha. Det är ju det sista jag oroar mig för. Jag kommer antagligen storlipa innan vi ens kommit fram till altaret...! :P

Sköldis o Rapsbrud - hur gick det med tårar för er del??

• Martinaa

Med tanke på att jag höll på att börja snyfta bara jag skulle tacka mina vänner för möhippan i lördags så vill jag knappt veta hur många tårar jag kommer fälla den femte juni..!

• Martinaa

Ananias:

Så fina ni var! Tack för att du delar med dig! :)

Svar på tråden MAJ 2010 del 5