Inlägg från: l8ol |Visa alla inlägg
  • l8ol

MAJ 2010 del 5

1000 myror snurrar i huvudet om kvällarna....

Vart finns den bästa bordsplaceringsverktyget är det BTs?

Ska mannen ha både näsduk och kragblomma i kavajslaget?

• l8ol

Hjälp, vad tiden går fort!

Nu har vi träffat prästen, bestämt programmet.

Gjorde bordsplacering och presentationer igår kväll. Om alla nu dyker upp blir vi 64 st, ett bra antal. Lokalen blir perfekt!
    Nu börjar jag längta. På onsdag ska jag hämta klänningen från sömmerskan

• l8ol

Å jag blev Hippad igår!
    Jag hade mina misstankar, men de var riktade mot lördag den 24/4....Lurad mao :)

Jättetrevligt, god mat och ont i knoppen idag.
    Tjejerna drog iväg mig på disco i värsta utstyrseln, men när vännernas söner jobbar som ordningsvakt, ja då är det nog dax för "mormor" att gå hem och nanna ;)

• l8ol

Å jag fick hämta min magiska ring igår! Imorron ska jag hämta klänningen från sömmerskan :)

• l8ol

Oj!
    Nu är min brudbukett i fara. Det håller på att ta slut rosor här i norr...askmolnet....tur det är 4 veckor kvar, men får nog tänka ut en plan B....

• l8ol

Jag har precis färdigställt vårat häfte. Det saknas bara bordsplaceringen och gästlistan. Tog flera månader att komma dit.

• l8ol

Allt är fixat! ja, maten är inte lagad och tårtan är inte bakad förståss. Vi är redo :))

• l8ol

Å min kära "slave of honor" -fiskmås. Fick mig till ännu fler hjärtslag igår med att berätta hur fort hjärtat slår för att sen stanna helt. Precis innan dörrarna öppnas och inmarschen  :)) Bara jag inte kräks ;)

• l8ol

Lycka Till nu alla som det smäller för i morgon :))

• l8ol

Å jag hamnade på gubbens svensexa igår....Den var inte stor men roligt i retrons tecken:) Nu ska vi bjuda fiskmåsen m familj på middag ;)

• l8ol

Hej
    Vi har 60 gäster, 8 vid honnörsbordet, 18+18 på yttre borden samt 16 barn i mitten i E-tunga mao.  Räkna med min 60 cm/plats

• l8ol

Å vi har just genrepat i kyrkan - det blev väldigt påtagligt! Tänk om jag börjar tokskratta ;)

• l8ol

Lycka Till alla blivande frua i morgon :))

• l8ol

Jisses. Helt slut! Dekorerat lokalen i 12 timmar....nu vill jag ha en cider.

God natt fröknar, i morgon den här tiden är flera av oss fruar :))

Lycka till allihopa
    //Lotta med killernails ;)

• l8ol

Å nu är man fru! Vilken dag, den gick på tok för fort :))

29maj: En chokladask med minihjärtan

• l8ol

Hej! Fru B här :)

Jag har lagt ut några bilder i galleriet...

• l8ol

Nu då? Det var en ruta som inte var i kryssad

• l8ol

Lycka Till all dagen brudar! Njut! för den kommer att bli alldels uuuuuunderbar :))

Svar på tråden MAJ 2010 del 5