Ayle, vilken jättefin klänning! Och gud vilken snygg figur du har, du är ju gjord för att bära brudklänning :D Och vilken söt liten brudnäbb jag såg där, den klänningen var ju underbar (näbben med såklart)!
Vi har bokat tid med feststället på måndag, jag fick friflipp igår och bråkade på sambon för att han är oengagerad. Ja, eller nä, jag bråkade nog inte på honom men nåt gjorde jag så han verkade mer engagerad sen. Tror han går och oroar sig för ekonomin hela tiden och ser bara kostnaderna och inte vad de egentligen är. Så jag tog fram en budgetgrej från nån bröllopstidning och då såg han lättad ut när han insåg att vi hade det mesta under kontroll. Så lyckades jag få honom att leta upp sin gamla kostym från när han brukade vara i england mycket och jobba, det är en snordyr kostym som hängt i garderoben i många år men den satt så fint och han var supersnygg i den. En kemtvätt och så har han sin kostym klar, då ska vi bara hitta en fin skjorta, kravatt/slips och kanske en näsduk till fickan. Han var skitsnygg såklart :) Men ärligt, ni som har män som sällan klär upp sig med kostym, ser de lika bortkomna ut i sina kostymer? Han hade hållning som ett litet barn som klätt ut sig i början, men det blir nog bra när han fått ha på sig den ett tag :)
Nåja, jag lovade att vi skulle räkna lite mer på budgeten i helg så blir han väl nöjd. Jag pratade med min pappa idag och han sa utan att jag sagt nåt om ekonomi att om inte pengarna räckte så var det bara att fråga så skulle de hjälpa till lite. Nu kommer jag ju inte att göra det hoppas jag, vi vill ju klara det här själva även om det är lite tight. Men det var ju snällt av honom att säga det ändå! :)