MAJ 2010 del 5
Min "Slave of Honor" har meddelat att jag inte ska tänka på gästbok =)
Min "Slave of Honor" har meddelat att jag inte ska tänka på gästbok =)
På söndag ska vi träffa vår präst, ska bli spännande!
Det börjar närma sig flickor!
Jag är väl en av få i denna tråden som inte blev hippad igår =)
Har starka mosstankar om den 1 Maj dock.. Får väl se om jag har rätt.
Vi var och träffade prästen igår, fick till slut igenom allt vi ville, kändes bra. Men inatt har jag bara drömt om kyrkan och vigseln, det blev på något vis på allvar när gick igenom vigsel..
Nästa helg gifter sig vännerna, ska bli jätteskoj!
Cia: Secret box är jättekul, håller helt med Martina, ta med allt som hör bröllopet till plus några av gubbens favoritkläder.
Även om du inte ska ha slöja på den stora dagen så är det effektfullt att fotografera med, kanske kan låna av någon?
Jag har fotograferat tre vänner i bodouir, och hemligheten ligger i material. Spets, volanger, fjädrar och pärlor är det som blir absolut snyggast. Och så att bara rulla in sig i ett vitt lakan förståss, ibland behöver det nite vara svårare.. =)
Lycka till!
Hej Tjejer!
EN MÅNAD TILL BRÖLLOP!!!!
Hajpad? Jag? Neeeeeeehhhh..........
Jossie: Klänningarna från Kina brukar bli bra, det har bara varit problem med leveranstiden på sistone. Så kommer den tror jag nog du blir nöjd!
Man får vara beredd på lite småförändringar men på det stora hela gör de ett kanonjobb! =) Oroa dig inte!
Jossie: Vi började ganska tidigt med festprogrammet, vilket kändes skönt för det tog ganska lång tid att göra... Sätt igång så kanske det rullar på, brukar vara svårast att börja... =)
Jossie: Det var ju det jag sa!! =)
Hej Tjejer!
Vår cateringpersonal ringde igår och frågade hur dags varmrätten skulle serveras. Därför min fråga till er. Hur tror ni att ett rimligt schema ser ut?
Vi viger oss 15:00 -15:40
Kramkalas 15:40-16:00
Häst och vagn 15 min till fotografering
Fotografering 45 min
Häst och vagn 15 min till festen
Alltså anländer vi ca 17:00 till lokalen. Men sen?
Hur lång tid tar champange och förrätt??
Har ni någon aning?
Ja, jisses, skönt att det inte är imorgon vi gifter oss, är tillräckligt nervös över att det till 99 procent säkerhet väntas möhippa imorgon.... Yikes....!