MAJ 2010 del 5
Haha, håller verkligen med om dialekten men låten var ju superbra! Kanske den finns i coverversion med nån annan artist så slipper han ju höra dialekten?
Haha, håller verkligen med om dialekten men låten var ju superbra! Kanske den finns i coverversion med nån annan artist så slipper han ju höra dialekten?
Vi ska nog köra på Leonard Cohen "Dance me to the end of love" som förstadans. Tror jag. Han är ju så seg och vill vare sig säga bu eller bä om nåt i musikväg. Men vi gillar den båda två och jag är uppvuxen med Leonard Cohen så hans musik är speciell för mig och hela min familj gillar honom. Daniel Lemmas "If I used to love you baby" är ju sååååå bra och fin :) Han har också skön röst...
Asch då, idag skulle vi och prata med de som har festlokalen om mat och annat. Men så pajade pannan i morse och även om reparatören lovade vara här i tid så är han såklart inte det och jag måste nu ringa och ställa in. *surar*
Gör det, kl 15 skulle vi varit där :)
Tattoo, nya skorna, är de de översta? Helt klart skitsnygga, bäst av alla :) Vill också ha men i annan färg!
Fröken strössel: Tack, de var supersöta, precis min smak! :) Jag ska ha ljusa skor, men vet inte om just vitt passar till klänningen som är i någon beige-ton tror jag. Jag skrev bara att jag ville ha färg som på bilden och är hemskt nyfiken på hur den ser ut på riktigt. Skärmen visar inte riktigt rätt alltid (min tärna beställde en fin äppel/vårgrön klänning som var limegrön när den kom fram, men den var superfin ändå och klädde henne fint så det går så bra ändå) så jag vet ju inte vilken färg den kommer att bli, haha. Spännande! Men alla ljusa skor som inte är kritvita borde passa iaf :) Ska kolla vidare men jag tror jag vill prova skorna innan jag köper, har så knäppa fötter och de passar inte så bra i alla skor...
Jag tror också att det blir fint med svart väska till vit klänning :) Men det beror ju lite på vad annat du ska ha, har du bara vitt och mjuka pasteller överallt kanske det ser konstigt ut med svart väska som enda detaljen som "sticker ut". Fast det är inte heller säkert, du får försöka föreställa dig allt ihop i huvudet. Väskan är supersnygg iaf, gillar blinget! Letar själv efter den perfekta väskan (igen), rätt kul att byta från cerise för då får jag gå i alla skoaffärer och väskaffärer igen, när jag letade cerise såg jag ju inte det andra så som shoppingtok så tycker jag om att fönstershoppam lite extra(tills det börjar bli stressigt och det slutar med att jag köper första bästa i ren panik, haha).
Visst var det här någon länkade till en tavla på isa design? Jag var in och kollade och ska definitivt köpa en tavla som morgongåva till min älskling :) Inte just den utan jag väljer mellan några olika än. Men de var ju superfina och en rolig present som jag tror han gillar (och jag). Tack för tipset, vem det nu var *senil*
Tack Avalon :) Ser flera fina presenter där för olika tillfällen, så roligt att kunna göra dem med de namn och sån som man vill!
Har inte sett din sko nånstans tyvärr, den var superfin! Säg till om du hittar den så ska jag kolla in den också om den är i min prisklass...
Mina föräldrar är så söta! De har sagt att vi ska få en lampa till köket som jag har önskat mig jättelänge. Just nu har vi bara en glödlampa i en sladd där för den gamla har helt pajat nu. Vi bor i ett rätt gammalt och skruttit hus och har vare sig råd eller tid att fixa allt som går sönder eller behöver fixas. Bland annat så har vi en ytterdörr som egentligen är en innerdörr med en glasruta insatt i (de gamla ägarna). Den är målad vit men bara ett varv så färgen är flammig och de har inte målat ända ned heller. Den gick i baklås förra vintern så vi fick gå genom källaren i flera månader och så blåser det in genom nyckelhålet och i springor så vi har satt ett draperi framför den nu i vinter för att spara värme. Nu sa pappa att de skulle köpa en ny dörr i bröllopspresent och se till att den kom och blev installerad innan bröllopet. Han sa att min sambo måste ju ha en riktig tröskel att bära mig över :) Hur snällt är inte det då? Snälla föräldrar! *glad* Nu fick vi i uppgift att bestämma färg och form på den så det ska jag roa mig med nu :) Barnens dagis är stängt idag så de är hemma och busar så jag har "ledigt" och kan tramsa runt på nätet lite