Moule: Det borde vara förbjudet att göra så, nu blir man ju supermeganyfiken på vad som hände. Längtar tills jag får läsa det imorgon!
Jag har varit jätteproduktiv idag, blivande mannen steg upp kvart i sex i morse för att åka och spela golf och hunden väckte mig vid halv nio och sen dess har jag hållt på med bröllopsfixande.
Jag började med att köra in till kontoret och skriva ut vigselprogrammen. Det tog ju sin lilla tid innan jag hade fått sidorna i rätt ordning och inte upp och ner och sen skrev jag ut 80 stycken, skar dom i rätt storlek och skrev ut namnen till placeringskorten. Sen hem igen och vek alla programmen, så ska jag låna med mig häftapparat modell större från jobbet imorgon så att jag kan häfta ihop dom så att dom är helt KLARA, fantastiskt skönt.
Sen har min blivande svägerska varit här och provsminkat mig, blev superbra men vi måste hitta ett annat läppstift för det vi hade köpt var lite för rosa. Det ska gå i lite mer rött, men hon lovade att fixa det.
Nu sitter jag och funderar på om jag ska göra klart placeringskorten när jag ändå är igång, det är ju bara en helg kvar innan bröllopet... Herregud, vad fort tiden går. Börjar faktiskt bli lite nervös nu...