Inlägg från: jaao |Visa alla inlägg
  • jaao

MAJ 2010 del 5

Jag bor där men jag heter inte Åsa ;)

Vem här var det nu som kom ifrån Västerås och hette Åsa? Eller har jag läst det i någon annan tråd?
  • jaao

Ahw! Kom på idag att jag glömt skicka in papprena till mitt nya körkort!! Någon som vet hur lång tid det tar att få det efter man skickat in? Skulle ju vara typsikt om jag inte kunde legitimera mig på bröllopsdagen

• jaao

Ja, men bara för att det gamla går ut en vecka innan bröllopet, jag ska behålla mitt efternamn så :)

Jaao:Byter du körkortet redan innan bröllopet??
  • jaao

Haha, ja vilken tur

a n n a skrev 2010-04-13 19:09:15 följande:

jahapp. pratade med organisten idag, hon ska ha semester 15 maj...och inte kunde hon svara på frågan vem som skulle ersätta henne...suck! men samtidigt; skönt att hon har semester så slipper vi henne :D
  • jaao

Ja, det ska vi. Det stod att vi skulle ha leg. med oss.

majsan801 skrev 2010-04-13 19:30:58 följande:
    Måste man legitimera sig då?? Det gör man väl på vigselsamtalet? Jag hade inte tänkt ha någon plånbok med. El ska ni gifta er borgeligt?
  • jaao

weeehooo, lycka till alla ni som gifter er i morgon :)

Jag känner mig nu mer stressad än någosin, ligger tokefter i skolan iomed att jag måste jag måste vara hemma med min opererade son samtidigt som jag försöker skriva 7  (!!!) uppsatser, har även 3 prov som måste vara klara inom 3 veckor.
    och nu har min tärna bokat en resa så vi måste hinna klart med allt innan hon åker den 11:e. Ja, och min kära blivande jobbar 10-12 timmar/dag... uj, men...det löser sig!?

• jaao

snuttfia skrev 2010-04-30 11:31:03 följande:
      Uj.... Jag ska sluta klaga jag, har ju "bara" d-uppsatsen som ska vara klar strax efter bröllopet Ändå tycker jag det flyter ihop och vare sig uppsatsen eller bröllopsplanerandet går framåt... Det är som att röra sig i sirap en del dagar...

Det här är som tur är inte så avancerat som d-uppsatser :) Bara vanliga "gymnasie" uppsatser utan jobbiga regler. Tar inte sååå lång tid om jag får arslet ur...

Just nu sitter jag och budar på sockerbitar med hjärtan på istället haha...shit!

• jaao

Jag gjorde bordsplaceringen på en halvtimme... för bra för att vara sant?

Jag kommer ocås vara glad när det är över ;)

• jaao

Long engagement, välkommen hit! Såg att din blivande var Ungrare det är min med :)
    Vi har också beställt Ungerskt vin från tyskland...

Snövit1, svensexan har de helgen innan bröllopet om de som planerar den inte sagt upp bekantsakpen vid det laget och min hippa skulle jag gissa pååå...nästa helg *livrädd*

Vårbrud, det låter fint...de där rankorna är sååå söta :)

• jaao

Long engagement skrev 2010-05-02 05:01:21 följande:
      Tack! Är din blivande man också halv? Vi köper vinet i Sthlm för i den butiken fanns det inget ungerskt vin!:(Vart gifter ni er?

Haha, nej han är hel ;) Flyttade hit när han var 9år.
    Vi gifter oss i västerås och har festen någon mil utanför.

Svar på tråden MAJ 2010 del 5