Inlägg från: majsan801 |Visa alla inlägg
  • majsan801

MAJ 2010 del 5

ojoj mega panik då.....

• majsan801

Oj vad många som har struligt med hippor och sexor. Jag vet att mannen kommer få en men vet inte när. Hoppas få en liten förvarning så jag kan ställa in mig mentalt på att ha hand om barnen själv. Har sen sett att min syster blivit vän på FB med en annan som är bjuden de känner inte varann alls eg. Och så kom mannen hem igår och sa jag vet när du ska få din hippa för hans arbetskamrats fru hade försagt sig för honom. Han är världs sämst på hemligheter så jag hoppas inte han försäger sig mer till mig nu. Det gäller att jag inte frågar om vi kan åka och göra nått någon helg nu för då skulle han säkert försäga sig om det är den helgen i fråga. Känns super spännande. Gäller att ha välrakade ben och schyssta underkläder varje helg nu för man vet ju aldrig när de tar en.

• majsan801

Göra så många sexställningar som möjligt på en minut. (ja - naken)....
    Seriöst gud så förnedrande. Kul att ligga där och guppa inför andra. Nej tur att man är olika för hade mina vänner försökt med det hade jag avslutat vänskapen på sekunden.

• majsan801

Vi ska rose mousserande chapel hill....gott och vackert.

• majsan801

Hillena jag har lösögonfransar från make up store. Och jag skulle nog inte våga köpa några billiga från hm eller nått. Jag var på provsminkning på make up store och då satte hon dit ett par super snyggt. Inte en hel rad utan man delar en rad på 2 och sätter dem bara längst ut. Då blir det classy och inte transa.

• majsan801

Moule nej du är verkligen inte ensam. Det är så mycket planering med bröllopet och jag har 2 små hemma att det helt enkelt inte känns så kul längre vilket gör att vi båda tänker gud så skönt när det är över. Oj vad vi längtar efter vår bröllopsresa 1 månad kvar nu tills vi åker och då ska det njutas av värmen. Iofs längtar jag mest till att vigseln ska vara över för sen längtar jag massor till festen den ska bli underbart rolig (hoppas jag).

• majsan801

sköldis10 skrev 2010-05-06 22:03:00 följande:
      Vi med

Och vi med hahaha

• majsan801

Får en smärra panikattack..3v kavr och vi står utan DJ. Killen vi bokat visade sig vara mycket oseriös och bara strulade. Hörde aldrig av  sig när han skulle etc så jag avbokade han igår. Måste kunna lita på att folk dyker upp och kommer göra sitt jobb. Har en annan DJ på gång som är dyrare naturligtvis men han har det som riktig firma vilket gör att han känns mer seriös. För oss är musiken super viktig för att det ska bli en bra fest.

• majsan801

gutebrud men hjälp så otäckt. Vilken tur ni hade..ojoj

• majsan801

Blev hippad igår...mår alldeles för illa fortfarande för att orka skrive mer nu men hade KANON skoj.

• majsan801

Börjar sakta återvända till livet nu. Seriöst jag är bakis idag med och när man har 2 små kottar är det bara brutalt. Men det är väl därför inte man blir pigg får ju inte vila eller sova på natten heller.

Ja jag blev ju nappad i lördags blev sminkad och klädd som en geisha, så åkte vi till ett äventyrsställe där vi körde sumobrottning så jäkla kul. Jag VANN och nej de andra la sig inte de hade inte nån chans helt enkelt haha (tyngst i gänget)
    Sen tingade mig byta om till träningskläder och sa åt mig at börja springa det visade sig att jag skulle vara tvungen att göra ett minitriathlon (springa, cykla och rollerblades) de hade en tanke med att få mig bröllpsform haha. Efter det lunch hos en av tjejerna sen hade tagit dit en tjej som gav mig ryggmassage, ansiktmassage och behandling och avslutade med riktig pedikyr (UNDERBART). Efter det fick jag duscha och vi beställde thaimat. Sen singstar och slutligen helrör och champagne på krogen. På krogen fick jag ha klänning och slöja så det syntes ju att man hade möhippa. Drack skumpa från 9.30 till 03 så det kan förklara hur jag mår. Men en helt underbar dag med folk man bara älskar. Fantastiskt!!!

• majsan801

Martinaa skrev 2010-05-13 22:01:51 följande:
    Jag har svårt att bestämma mig för om vi ska ha ett vigselprogram per par eller per person. Vi kommer ha texterna till psalmerna i programmet så man slipper bläddra i psalmbok också. Sen är ju frågan hur många extra vigselprogram man ska göra. Det kan ju alltid komma några fler till kyrkan än de som är bjudna.

Vi är 53 gäster men har gjort 60st vigselprogram då jag är helt aäker på att det kommer fler till kyrkan.

• majsan801
    29maj2010 skrev 2010-05-23 09:29:57 följande:
    Hej och alla grattis till er som gifte er igår! Har en fråga om festhäftet! Jag tror jag fått tipset om bröllopsbingo här och då undrar jag om ni haft något pris till den som först ropat bingo? Och i så fall vad?
    Vi ska ha en liten flaska skumpa och så hittade jag på lagerhouse en påse godis som heter bakispiller dett yckte vi var passande haha. Men vi kommer ha 2:a och 3:e pris med.
  • majsan801

ayle gud så vackert jag grät naturligtvis också.

Nu är det bara 3dagar (fredag) kvar för mig innan jag ska storböla mig till altaret. Bara jag tänker på det så gråter jag. Jag fattar inte hur det ska gå. Men jag är inte nervös utan känner mig ganska lugn. Så gott som allt är klart. Ska bara börja packa våra och barnens väskor och stryka lite ,skriva i namnen på bordplacering och göra tidsschema till serveringspersonalen. Känns skönt.

• majsan801

Nu är det nära till tårarna med 2 dagar kvar till bröllopet har vår serveringspersonal hoppat av pga sjukdom. Jag dör!!! Var ska vi hitta ny?

• majsan801

Inte kompisar och inte catering. Bekanta till min mor som jobbat med servering. Där fick man för att man tänkte ha svart personal.

• majsan801

Allt har ordnat sig nu mamma tjatade järnet på de lokala resturangerna. Och efter mycket om och men så ställer kocken upp och en kompis till han från en annan resturang. Underbart nu kan man slappna av.

• majsan801

Måste fråga en sak om telegram. Hur funkar det? Var skickas såna. Vår toastmaster hade inte en susning och inte vi heller.

• majsan801

Tick tack nu är det bara timmar kvar. Spelar spotify och dricker vitt vin och jordgubbar ska bara ner och stryka min klänning sen är allt klart. Tråkigt nog fick vi återbud nu på kvällen men men alla gäster får väl bara hoppa in ett snäpp ska inte låta det förstöra stämningen.

• majsan801

Nu är jag gift. Vädret var kanon allt gick helt perfekt. Jag tror att vi hade den bästa bröllopsfesten nånsin hahaha

Svar på tråden MAJ 2010 del 5