Inlägg från: a n n a |Visa alla inlägg
  • a n n a

MAJ 2010 del 5

vi kör oxå ronja o änglagård :)
    ronja ska sjungas a capella i duett av solisterna och änglagård ska spelas av kantorn...

• a n n a

igår blev jag hippad av mina kära kolleger och en busskompis :)
    de klädde mig - svartklädda varelse - i rosa 20tals hårband m fjädrar och glitter, rosa boa, rosa trollspö, urtjusig rosa happy kittyväska och hysteriskt läppgloss givetvis även det i rosa :D sedan bar det av till en studio där jag fick sjunga in valfri låt som kan användas som morgongåva, well...jag är lite väl kritisk emot mig själv o min insats så det blir det nog inte ;) men kul var det! därefter gick vi vidare till en restaurang och käkade gott, skrattade mkt och roade oss kungligt så länge som min gravidmage tillät :)

• a n n a

hurra, ny kantor är bokad och klar! känns så skönt :)

• a n n a

Vårbrud 2010 skrev 2010-05-03 19:52:14 följande:
    Hej, Hur kommer ni göra med riskastning? Har ni med er det eller ska man låta gästerna tänka på det?

Något får väl gästerna tänka på själva :D

• a n n a

Bluebride skrev 2010-05-03 20:21:40 följande:
    Vad kostar er fotograf? vi har tur att få hjälp av bytidningens fotograf, så vi får betala 500 kr

Vi kommer att få vår fotografering i bröllopspresent av fotografen - 6500 kr tar han normalt :)

• a n n a

Rapsbrud skrev 2010-05-03 22:04:23 följande:
    Tisdag onsdag torsdag freda, sen är det dags!! Hoppas klänningen passar imorgon när jag ska hämta den.

Härligt :)
    Visst var det Bara kyrka?

• a n n a

martinaa:
    jag brukar gå sminkad så när jag går ut - vilket iofs inte är speciellt ofta nuförtiden, men då det föll sig så :D

• a n n a
    sköldis10 skrev 2010-05-04 14:47:14 följande:
    Jag behöver tips..våra tjejer som ska sjunga är 3 st..jag frågade den tjejen som jag känner, hur mkt dem vill ha betalt...äsch inget, nä vi behöver inget..!!!! Klart dem ska få betalt..men vad gör man i ett sådant läge??
    Min barndomsvän och hennes man ska sjunga på vårt bröllop och vi får det i bröllopspresent av dem.
Svar på tråden MAJ 2010 del 5