MAJ 2010 del 5
Galet, galet!!!!
Det är 2 ynka veckor kvar. Jag vill bara ställa mig upp och skrika STOOOPPPPP!!!! Det är går alldeles för fort och jag har alldeles för mycket kvar att göra.
Festhäfte, bordsplacering och vigselprogram tar ALL min tid just nu.... Det blir ju för fasikten aldrig klart. Tror vi har pillat på det sedan jul.... *suck*
Sedan så är det alla dessa detaljer som gör mig tokig. Det tar ju heller aldrig slut. I dag glömde jag att jag skulle köra inom floristen, när jag ändå var åt det hållet. Men när jag var i krokarna så hade jag glömt vad jag skulle göra. Sedan så inser jag att jag inte har gjort de där söta sockerbitarna som jag hade tänkt mig, har inte heller beställt såpbubblor, och inte räknat så att värmeljusstakarna och ljusen räcker. Toakorg har jag inte ens tänkt på... och det som jag så gärna ville ha.
Man får prioritera, det har jag insett. Men jag skulle hellre vilja att tiden stoppades några dagar så att jag hinner i fatt.
Ja.. det är ju ett heltidsjobb att planera bröllop, i alla fall så här dagarna innan...
Fler än jag som tycker det ska bli "skönt" när det hela är över?