Inlägg från: Kattpoet |Visa alla inlägg
  • Kattpoet

MAJ 2010 del 5

Och jag skickar ut mina inbjudningar nästa vecka och OSA är den 5 may.

Mina vänner vet om vilken helg det gäller redan innan, jag ville ha ut inbjudningarna i februari men pga alla problem vigseln och lokal och olika tradtioner så har det fått vänta.

• Kattpoet

Emsan grattis och jag tänker ta ordet kräknödig och börja använda det tills det hamnar i SAOl.
    Vill någon hjälpa till?

• Kattpoet

Idag fick jag veta att reglerna hur man får ta in folk till Sverige har ändrats och den information jag kan hitta på nätet från olika statliga verk (värk) ger motstridiga uppgifter.

Jag får ha honom här i tre månader iallafall..

• Kattpoet

Trodde jag med, men inte nu längre, endast 3 månander och sedan måste han söka uppehållstillständ från sitt eget land.... säger den ena sida och den andra säger att han kan göra det i Sverige.

Kramar Tattoo82 massor

• Kattpoet

Snuttfia, ta ett kort på solbrännan du har fixat, göm kortet eller filen i en vecka, ta en titt till, tycker du då att du ser okej ut, då ska du gå för hel kropp.

Man blir hemma blind när det gäller ens egen kropp.

• Kattpoet

Jag kommer vara blek på mitt bröllop, min man verkligen älskar min bleka hud.

• Kattpoet

Jag skulle aldrig sola mig, vi är naturligt bleka, det finns mjölk med mer färg än mig. Och hudcancer och slapp hud som gammal och åldras i för tid känns inte skoj.

• Kattpoet

Vi har haft fall av hudcancer i familjen och förtidigt åldrande av huden kan få vara för mig.

Herre Gud folk tar mig fortfarande för runt 25...

När jag får en natrualig solbränna , vilket händer ytterst sällan brukar folk säga ah.. vad du ser frisk ut...

Jag inte grålmig utan mer deg...

• Kattpoet

Jag fick just mina inbjudningskort! Så nu ska jag leta adresser och skicka iväg dem .

Min hårddisk krash tog min adresslista med sig, men men skam den som ger sig.

Mina kort är så vackra, och hon har lyckas matcha de två tonerna av grönt till min klänning utan att aldrig ha sett den!

Jag är verkligen skyldig min vän ett stårt tag, all små perfekt knutna rosetter och allt. Så himla snyggt.

• Kattpoet

Stort tack.... inte stårt tag, jävla dyselxi

Svar på tråden MAJ 2010 del 5