• islington

Bröllopsresa till Gotland? Tips!

Hej på er,

Vi gifter oss i juni och vi vill åka på en kort resa direkt efter bröllopet (planerer en längre och dyrare resa under vintern). Vi tänker vara borta ca:3 dagar och vill inte göra av med så mkt pengar. Vi funderar på Gotland. Har varit där ett fåtal gånger och tycker det är väldigt vackert! Vore väldigt tacksam för tips om fina platser/hotell som passar en bröllopsresa. Visby har ju sin charm, men vi vill nog hellre komma lite utanför och nära havet.

Tack på förhand!

• Svar på tråden Bröllopsresa till Gotland? Tips!
  • gonzor83

Ni skall lugnt åka till Fårö, finns väl inga lyxiga ställen att bo på, men det är som en annan kontinent, och där finns stränder som man ser utomlands!
    Vill ni bo i Visby, kan jag rekomendera medeltidshotellet, otroligt mysiga och fint inredda rum!
    Sen finns ju stora karlsö där man kan bo över, men där finns inget annat än naturen, om man inte lätt bklir uttråkat är det supervackert!

• gonzor83

Ni skall lugnt åka till Fårö, finns väl inga lyxiga ställen att bo på, men det är som en annan kontinent, och där finns stränder som man ser utomlands!
    Vill ni bo i Visby, kan jag rekomendera medeltidshotellet, otroligt mysiga och fint inredda rum!
    Sen finns ju stora karlsö där man kan bo över, men där finns inget annat än naturen, om man inte lätt blir uttråkat är det supervackert!

• SueAnne

Om ni vill bo i Visby är Creperiet jättefint, har bara några få rum, men fantastisk inredning.

Jag skulle rekommendera någonstans på norra Gotland, det finns inte riktigt lika mycket att titta på om man är på södra Gotland, å andra sidan är det ju inte direkt några stora avstånd vi pratar om. Fårö är jättefint, men tänk på att boka lite i förväg eftersom det är väldigt populärt på sommaren.

Svar på tråden Bröllopsresa till Gotland? Tips!