Hur fixar nu festhäftena?
Jag rekommenderar att skriva ut själv! Har ni bara en bra färgskrivare så ska det inte vara något problem.
Vi gjorde ca 50festprogram + vigselprogram med vår vanliga färgskrivare, gick kanske åt en extra färg/svartpatron till det totalt. Köpte även lite tjockare glansigare papper med mer stadga som vi använde till det, kostade kanske 200kr på claes ohlsson för en 300st eller så. Kommer inte ihåg exakta priset. Det är en hel del pill med att skriva ut själv och häfta och vika och man får ha marginal för fel och spill, men sådär fasansfullt dyrt tyckte jag inte att det var.
Något som ni också kan tänka på är att ska ni beställa via tryckeri kanske ni vill ha dem klara i god tid (för de har säkert leveranstid osv), men då finns det ingen marginal för ändringar. Jag vet inte vad ni tänker ha med i ert festprogram men vi hade både information om gästerna, bordsplacering etc och det hade vi inte klart förrän runt 2veckor innan bröllopet. Saker och ting ändras eftersom och pga det skrev jag bara ut de sidor till festhäftet/vigselprogrammet som jag visste innan inte skulle kunna ändras veckorna före. Bara ett tips
Har ingen aning om vad det kostar på tryckeri, någon annan som vet?