• soryd

14 augusti

jag med den 14. =) vi har väl kommit halvvägs med planeringen de stora grejerna fixade.

vi tänkte ha robert berobergs båtlåt som vals. min kille seglar så det passar ju utmärkt.
    resten av låtarna håller jag på att lyssna igenom lite.

idag ska jag iväg till panduro o införsskaffa det sista till vigsel & festprogramen så de akn göras =)

• soryd

vi har redans skickat ut inbjudningarna. o väntar svar =)

vi har:
    *Bokat kyrka
    *Bokat festlokal
    *Köpt ring
    *Bestämt färgtema
    *Fixat & skickat inbjudningskorten
    *Köpt klänning & skor
    *Bestämt kostym
    *Bestämt cateringfirma
    *Bestämt bröllopstårta
    *Bokat dj & solist
    *Bokat florist
    *Hår,smink e bokade
    *Bestämt tärna och bestman
    *Bestämt Toastmasters
    *Bokat resa
    *Bokat fotograf.

sandrabjerhaj- nej bara en vals, tänkte på de andra låtarna i kyrkar o så.

• soryd

det går framåt sakta men säkert. just nu sitter jag o ska välja solo låtar till kyrkan har en kvar sen står det lmellan tre st som den andra så svårt.

hur går det för er andra? det närmar ju sig med storm steg.

• soryd

jag har valt en av westlife sen väljer jag mellan, du är allt - sonja alden, ännu doftar kärlek - marie fredrikson, och för kärlekens skull- ted gärestad. men vet inte vilken.

jag har rätt mycket klart av de stora bitarna som, ring, klänning, blommor, hår, osv men fortfarande massor av saker kvar det blir bara nmer tycker jag.

• soryd

usch tråkigt på tårtan, men det blir nog bra till sist,

jag har på ngt vis hamnat i lite stiljte vet inte vad jag ska ta tag i o göra... jobbigt hoppas jag kommer igång snart.

fick iaf handlat underkläder i veckan så det var skoj.

• soryd

oj jag har ett litet problem den ena av mina tärnor är gravid o kommer vara i 8 månaden på bröllopet. är skit svårt att hitta en klänning som passar o man vet ju inte hur stor hon kommer att bli jobbigt.

någon som har ngt tipps?

• soryd

skor har jag hittat väntar nu abra på att jag ska till sömerskan o fixa kläningen den ska sys upp o sys in en del. men jag längtar.

hur går det för er annars det börjar verkligen närma sig nu. i veckan fick jag hindersprövningen o vigsel bevisen oj då känns det verkligen på riktigt.

ska ni sätta in annons i tidningen?

stör mig så han som har cateringen skulle höra av sig till det är nu två veckor sen o jag har inte hört ett knyst inte heller kantorn som skulle ringa dagen efter har ringt o det var i måndags.
    jobbigt när man förlitar sig på andra...

• soryd

jag ska ha mitt samtal den 14 juni l ska bli skönt få lite mer klarhet i vissa saker o så kan man göra klart vigselprogrammen sen.
    jobbigt att itne få tag i prästen.

• soryd

usch jag har massa strul med kantorn. vi ska ha en vikarie som eg är pensionerad o hon vill inte kompa vår solist. men hon skyller på allt annat att hon inte tror att vår solist kan sjunga låten som den ska osv.
    men sen så gav hon som förslag att solisten kunde sjunga till skivan ähh nä.
    hoppas det löser sig som tur är så är solisten en vän så hon sköter just nu all kontakten med kantorn så jag slipper hålelr tummaran att det kommer gå vägen.

vi kommer vara så fina alla vi brudar även om vi har ngt extra kg hit eller dit =)

jag funderar på att göra ögonfransförlängning med har hört det ska vara super snyggt.

moi mokulat-usch fyy så jobbigt hoppas det reder ut sig.

• soryd

de fäster strå för strå, det är ngt nytt som kommit kostar väl ca 600 tror jag.håller i ca 4-6 vecor sen får man fylla på. inte helt säker men jag har en vän som gjorde det igår så jag har inte sett det men hon rekomenderade det.

• soryd

cherrygirl- vad tar din moster när hon gör det?

Svar på tråden 14 augusti