Inlägg från: stavfellet |Visa alla inlägg
  • stavfellet

14 augusti

Hoppar in i tråden om det är okej?

Vi gifter oss också den fjortonde augusti och det har varit bestämt sen ganska kort tid tillbaka. Dessutom kom en flytt lite "ivägen" lite hastigt så där Så vi har knappt gjort nånting! Men det får ordna sig. Jag är mammaledig i sommar så jag får försöka fixa och dona då.

Kyrka, lokal och klänning är väl egentligen det enda som är klart. Och jag vet vilken ring jag vill ha. Och musik har vi ganska klart för oss Min kusin ska sjunga i kyrkan och så har vi tärna och bestman klara.

Vi kommer ha en buffé med nåt slags medelhavstema som vi kommer fixa själva. Ingen efterrätt utan bara tårta och den blir nog en köpt variant. 

Inget särskilt tema mer än alla men framförallt vi, ska ha en väldigt rolig och minnesvärd dag

• stavfellet
    sandrabjerhag skrev 2010-05-04 09:53:55 följande:
    någon som har tips på en förätt? ska ni ha något tilltugg till brudskålen??  
    Funderar på enkla crostinis med typ tapenade eller nåt sånt.
  • stavfellet
    Cherrygirl skrev 2010-05-05 15:03:34 följande:
    Hur ska ni göra, ska ni  fota er innan eller efter vigseln?   Vi ska fota oss efter och det är nog det enda jag funderar på.. Så att det inte tar jätte lång tid och att folk få jätte tråkigt undertiden.. Jag har knepat ihop ett stort korsord som jag ska sätta upp på väggen, men funderar på om jag ska ha något mera, samma sak på kvällen på festen, typ halva gänget av våra gäster är lite mera dansanta resten dansar inte alls! Så vad ska de göra? Vi funderar på dart och typ singstar, men de som inte dansar sjunger nog inte heller tror jag.
    Efter vigseln. Inte funderat så mycket på vad gästerna ska hitta på under tiden. Nåt att äta och dricka och sen får dom nog mingla runt mest. Kanske kan hitta på nån tipsrunda eller nåt?
  • stavfellet

Noll motivation nu känner jag! Och typ allt är kvar att göra. Peppning önskas

Svar på tråden 14 augusti