Inlägg från: 23maj2009 |Visa alla inlägg
  • 23maj2009

14 augusti

Här är en till som gifter sig den 14 augusti..

Jag har stora funderingar kring brudbuketten.. måste nog in till en florist istället för att sitta och googla hela tiden :)

Måste gå ner lite mer i vikt.. men det är ju 3 månader kvar..

Väntar på allas svar så att jag kan börja med festprogrammen och sånt..

Sen vill jag ha träff med stället vi har middag och festen hos.. har ännu inte pratat med han som är resturangchef, han vart anställd nu i april..

Men som sagt.. det är ju tid kvar.. 3 månader !

• 23maj2009

Letar en hårfrissa som är kunnig :)
    är nämligen själv en gammal "frisör" så jag vet att den uppsättning jag behöver inte kräver det där extra tex fastsättning av slöja eller riktig uppsättning med upprullning på spolar först.. det är det som ska kosta..

Jag vill bara ha lite slingor uppfästa och resten ska hänga fritt = borde vara billigare..

Övrigt så har min sambo varit och beställt ringen och gravyr..åhhhh

sen så måste jag fixa blommor..

Är det någon som håller koll på hur många dagar det är kvar?
    Får lite panik eftersom det då är slut på sommaren för min del.. jobbet börjar den 16:e augusti..

• 23maj2009

Här är en till som väger 81.5 och är 162 i strumpor..
    Jag ska satsa på en schysst korsett så jag ska nog få till det :)
    Sen så hoppas jag självklart att jag skulle kunna minska till under 80..åhh det vore ju drömmen det! Det är ju då trots allt 72 dagar kvar och om jag bara kunde sluta äta knäckebröd med extrasaltat bregott på?????? *mums*

Förresten så var jag på IKEA idag och smkade deras princessbakelse, det var någon på forumet som skulle ha den istället för tårta och jag gillade den inte..hua..
    Men smaken är ju olika så är det ju..man kan inte göra alla nöjda.

Svar på tråden 14 augusti