Inlägg från: ungaföräldrar |Visa alla inlägg
  • ungaföräldrar

14 augusti

Oj de var ett tag sen man skrev här inne. Skrev lite på den förra tråden på 14:e augusti.  Men har ju hänt en del sen dess :)

Fixat:

Inbjudningskort, florist, frisör + mke-up, fotograf, festlokal, tärnklänningar, vigselringar brudskor, brudklänning och lite dekortion. Har lite bilder på bl.a. klänningen och ringen :)

Men de är ju en del kvar. Har ni haft samtal med prästen än? Jag får inte tag i min :S

• ungaföräldrar

Okej men då är inte så panik än med smatal med prästen.

pyrro: tråkigt med tårtan :(

Här har vi inte kommit så långt med tårtan, men de verkar som om de bara gör prinsestårtor i denna lilla staden medan vi vill ha mousse tårta.
    Vad är ett rimligt pris per tårtbit ?

Annars så är de väl mannens o vår sons kläder som har hamnat lite efter men de får bli fokus på de nu i juni.

• ungaföräldrar

Jag har fixat en frisör som gör både håruppsättningen o smikningen sen kommer mina tärnor oxå att vara där så de hjälper mig på med klänningen :)

Var får ni betala för smikning o håruppsättning. Mitt går på 1700:- o då får jag även låna löshår och får lunch där. Dessutom känner jag henne så ja fick 300:- rabatt men tycker ändå de är dyrt.

Niesan: skönt att du fått tag i förrättaren, jag har fortfarnde inte fått tag imin :s. Jag har ingen anning om vad de kostar att hyra en klänning. Jag valde att inte heller lägga så mycket pengar på en klänning som man har en dag så jag letade upp en kopia av klänningen som ja ville ha och fick den skickad hem så ja kom rätt billigt undan.

Svar på tråden 14 augusti