Inlägg från: Moi mokulat |Visa alla inlägg
  • Moi mokulat

14 augusti

Nehhee tjejer nu måste få lite ändring här.
    Ingen skriver juhhh buuuhhuuuu på oss.

Vad händer?

Jag måste fixa:
    Näbbklänning vit storlek 1 år Tips?
    Tärnkläning Svart storlek M
    Dukar. Vita
    Servetter Vita tips?

• Moi mokulat

stavfellet skrev 2010-05-03 15:47:00 följande:
    Hoppar in i tråden om det är okej? Vi gifter oss också den fjortonde augusti och det har varit bestämt sen ganska kort tid tillbaka. Dessutom kom en flytt lite "ivägen" lite hastigt så där Så vi har knappt gjort nånting! Men det får ordna sig. Jag är mammaledig i sommar så jag får försöka fixa och dona då. Kyrka, lokal och klänning är väl egentligen det enda som är klart. Och jag vet vilken ring jag vill ha. Och musik har vi ganska klart för oss Min kusin ska sjunga i kyrkan och så har vi tärna och bestman klara. Vi kommer ha en buffé med nåt slags medelhavstema som vi kommer fixa själva. Ingen efterrätt utan bara tårta och den blir nog en köpt variant.  Inget särskilt tema mer än alla men framförallt vi, ska ha en väldigt rolig och minnesvärd dag

Låter bra. Jag har inte kommit så långt än heller.  Jag fastnar hela tiden.

• Moi mokulat

just det skor måste jag hitta snart också

• Moi mokulat

ja det var inte bra.

Kom på hotellet ska kollas på också

• Moi mokulat

Gjort det. Inte hittat något än buhu

• Moi mokulat

Har ingen förrätt heller hihi

• Moi mokulat

Jaha då har man haft mardrömmar tre nätter i rad. Första drömmen var att jag skulle gifta mig med en tjej. men jag är ju inte bi eller så Men sen i drömmen letade jag efter m2b. Usch
     Igår drömde jag att min syster som ska göra brudbuketten vägrade på bröllopsdagen.
    Hon har ett j-vla temprament så det skulle kunna hända.
    Allt blev fel.

Inatt drömde jag att jag inte visste något i kyrkan. Inget festprogram eller vigselprogram.
    Visste itne vad vi skulle säga till varandra eller något.
    Sångerskan visste inte vad hon skulle sjunga eller något. Buhu

PANIKKKKK!!!!!!!!!!!

• Moi mokulat

Vi ska fotas innan. Jag vill inte känna mig stressad och låta gästerna vänta.

• Moi mokulat

Cherrygirl skrev 2010-05-05 15:47:09 följande:
    Hehe, nee det är ju det som jag funderar på om jag kommer göra. Men jag vill vara gift på mina kort, tror att man är mycket mera avspänd och så efter vigseln, inte så nervös mm. sedan vill jag ha min vigselring på mig på korten och den ska jag inte använda förrens efter vigseln

Princip sak hihi. Jag bryr mig inte så jätte mkt. Jag vill inte ta fotona där vi ska gifta oss heller utan vid vattnet och då är det bättre innan.

• Moi mokulat

Jaha nu får vi sparka igång tråden igen.

Skor är beställda äntligen.
    Jippiiee

Vet ni i natt drömde jag att jag skulle få tvillingar. Jippiiieeee

Förrätten är inte klar.
    Tårtan smakade skit. Beställde 3 olika prover men blev inte nöjd alls.

Svar på tråden 14 augusti