14 augusti
Men jag vill vara gift på mina kort, tror att man är mycket mera avspänd och så efter vigseln, inte så nervös mm.
sedan vill jag ha min vigselring på mig på korten och den ska jag inte använda förrens efter vigseln
Men jag vill vara gift på mina kort, tror att man är mycket mera avspänd och så efter vigseln, inte så nervös mm.
sedan vill jag ha min vigselring på mig på korten och den ska jag inte använda förrens efter vigseln
Ja vi ska som sagt var ha ett stort korsord som handlar om oss, sedan så ska vi ha chokladfontän med frukt till och ostbrickor som folk får gå och äta ifrån.Sedan får de väl tala med varandra.. Haha
MM: Ja men mest för att korten inte ska vara stela pga nervositeten som jag misstänker kommer infinna sig.. =)
Jag hittade mina på skopunkten. Funkar fint för mig! Tänkte att jag kommer nu säkert inte använda andra typ vita satinskor igen om jag nu skulle köpa det.
Här är det full rulle, det enda jag har kvar är ring och klänning. klänning är bestämd och har talat med sömmerskan om att sätta i korsettsnörning i den istället för dragkedja..
Men ringm jag kan verkligen inte bestämma mig.. suck..
Var i Stan idag och tittade på de ringar som jag gillade innan, men nu i dag så hittade jag en ny ring, suck och denna var typ 5000kr drare också.. Humm.. Jaja, får se vilken jag bestämmer mig för!
Vad ska ni ha för ring?
Våran präst skulle ringa och komma förbi några veckor innan vigseln.
Men jag kom på nu igår att vi kanske får gå ner till pastorsexpiditionen och lämna in noterna till in och utgångsmusiken som vi valt.
Så att kantorn hinner öva in dem lite.
Det är ju ingen som vet om hon är på semester eller så annars.
Välkommen hit!
Hur långt har du kommit i planeringen då?
Jag vet inte riktigt vad jag får betala för hår/smink och naglar (Ska göra fransk manikyr innan)
Jag var nere på salongen idag men då hon som ska göra det inte där, så jag skulle återkomma..
Hur gör ni med alkohol till bröllopet?
Vi funderar på att åka till Tyskland och handla, men jag känner tid och pengar?!?
När ska man klämma in detta och vad kostar det inte att åka till tyskland liksom..
Min moster äger en salong där hon gör sånt och hon sätter dit strå för strå, riktigt pill jobb.. Hihi
Men det blir snyggt som satan, de fyller ju på lite på olika ställen där de behövs och så att de ser bra ut typ.
Min mamma gjorde dock missen att bada bubbelbad efter min moster testat detta på henne, kan säga att de lossnade med en gång.. Haha.
De tål inte olja tror jag det var.
Låter som om att du har läget bra under kontroll, härligt!
Vi ska åka jänkare från kyrkan till festlokalen och det är typ 5-6km, så inte så lång. Men vi ska fota oss efter kyrkan så vi får väl se hur det blir!
Vi har lite tagit hänsyn till om vi har många alergiker.
Typ nötter och mjölk.