Om barn på bröllop
Vårt bröllop kommer definitivt vara barnfritt. Visst orsakar det en hel del problem säkert för de som inte kan få barnpassning men jag vill verkligen inte ha barn på vår fest. Och jag är heller inte rädd för att säga att jag verkligen inte tycker om barn. Det finns säkerligen barn som är snälla och kan uppföra sig men några sådana barn känner inte jag.
Alla barn jag känner är rent ut sagt vidriga i sitt uppförande så det finns inte en chans att jag skulle vilja umgås med dem, någonsin. Visst håller jag dock med om att det inte egentligen är barnens eget fel, utan föräldrarnas. Men jag vill helt enkelt inte ha några skrikiga, skräniga barn som skall springa omkring och förstöra alla saker och mitt glada humör.
Middagen skulle bli störd av både barn som inte kan sitta still eller håller låda. De skulle antagligen inte tycka om maten och tjura över att de inte får äta McDonaldsmat. Och jag vill definitivt inte ha några barn på dansgolvet, gud förbjude.
Så för vår del har det absolut inget att göra med ekonomin. Jag gillar helt enkelt inte barn!