• flassan

Om barn på bröllop

Vi har löst barnfrågan så att vi valde efter mkt om å men en likal som har vandrarhem/bed and brekfast så vi abbonerar hela kåken. Barnen som ska bo på vandrarhemmet somnar när de vill i sina sängar å färäldrarna kan festa på eller göra vad de vill.. de som inte ska sova kvar kan låna en sängplats till barnen som får bäras ut till bilen sen...
    tror det blir jättekul och ser fram emot att få fira med ALLA mina nära och kära.. barn är ju människor.. bara lite små

• flassan

Jag vill lägga in en tanke i det hela. Vill poäntera att jag inte är varken motståndare eller förespråkare för det ena eller det andra.. var å en gör som dem vill..
    MEN
    jag tycker själv att det ska bli fantasktiskt ROLIGT att ha barn med på bröllopet och ser fram emot att få fira med ALLA jag tycker om. Sedan vet jag att vissa vänner till oss har planerat att barnen ska få va med å se när vi gifter oss (vem vill missa det... D) och kanske ev på middag och lite bus men blir hämtade tidigt så föräldrarna i fråga kan koppla av och bli lite lulliga sen!
    Vi har själva en son som är 9 år så att han ska va med är ju självklart, vi har även bjudit in en av hans bäst vänner (utan föräldrar)som är mkt hos oss och känns som en del av familjen..

Svar på tråden Om barn på bröllop