hur gör ni med möhippa
Min syster gifte sig förra året, då var jag tärna och det naturliga valet att ordna hippan föll på mig. Jag fick en lista med namn och nummer till alla, eftersom vi inte riktigt har samma kompisgäng hade det inte funkat annars. Resten av planeringen löste jag själv och hela dagen blev en strålande succé. Nu när jag ska gifta mig ville min syster hemskt gärna göra samma sak för mig, och jag kände direkt eftersom hon är min lillasyster att det var lite ovant att lämna över kontrollen till henne- det är lätt hänt när man är storasyrra att man tror för lite om sin syster. Jag funderade på att tvinga på henne en sidekick- en välorganiserad nära vän till mig- men någonstans känner jag ändå att jag får ge henne lite mer cred än så, hon är ju inte helt handfallen bara för att hon är yngre än mig! Så jag har faktiskt bara gett henne en lista med namn och nummer- det är faktiskt inte fel att göra så om tärnan inte känner alla- och sedan släppt det. Man måste ändå inse att även småsyskon växer upp och "kan själva" =)