Juli 2010
Nu har jag oxå hittat hit!
Nu har jag oxå hittat hit!
ceke: Grattis!
KatjaB: Det är väl en bra lösning med babymonitor, kör på det!
Verkar som att vi har samma smak =)
Jag gillar nr 10 bäst, sedan nr 32
Blev själv riktigt sugen på nr 10. Bra priser var det oxå
Vi 3 skrev 2010-03-16 15:57:10 följande:
jag tycker oxå 3d, den var både tydlig och fin
Vi 3: Har oxå funderat på skor, jag tror att jag ska köpa ett par vita ballerinaskor på skopunkten 149kr tror jag att de kostade. Jag skippar klack då det är skönare utan. Dessutom passar min naturliga längd till min sambos =)
En kompis till mig köpte skor för 2500 och var jättenöjd för att de passade klänningen, dock var det aldrig någon som såg dem... pengar i sjön?????
Vit går väl nästan jämt, annars biege (bäsh?)Jag har ett grönt band på klänningen så jag funderar även på gröna skor. vad har ni för temafärger, kanske kan ta något som matchar brudbuketten?!
nu finns massor med fint på skopunkten =)
tittade isenaste numret av buffé och såg en matmuffin, kan man ha det till förrätt? visst borde de gå att frysa?
Vi ska ha buffé så vi tänkte inte ha någon jätte mäktig förrätt.
Jag försöker oxå räkna, det är jättesvårt.
Du tänkte 9 personer på en box, jag tänkte 5, det är en ganska stor skillnad, vad tror ni andra? Hjälp
Grattis!
Idag har inte varit någon bra dag för planeringen.
1. jag ska ha galej ljusstakar på fot till blomsterarrangemangen, skulle köpa 13 st av en här på BT och köpte 10 egna på IKEA(detta var några månader sen). Jag har tyvärr inte fått några ljusstakar av denna person och nu har IKEA slutat att sälja dessa.... suck
Letade länge efter rätt färg till våra inbjudningskort och hittade det till sisst på akademibokhandeln i norrköping, tyvärr blev det fel på trycket när vi skrev ut och vi kunde inte använda alla papper. När jag skulle köpa fler så var de slut men gick att beställa, det skulle ta max 3 veckor. Vi valde att skicka ut de som var klara och väntade med resten. Detta var i början av februari, papprena har inte kommit än. Var på bokhandeln i tisdags och var på dem, de lovade att beställa med expressbud så att de skulle komma torsdag senast fredag. Sa att det var kris och att de måste komma på fredag (idag) annars köper jag andra, de lovade... men inte fan kom de idag.
Blir så jävla ledsen och frustrerad.
Oj blev en ganksa lång klagosång
Ska eventuellt åka och göra den slutgiltiga beställningen på ringen idag, (om febern lägger sig).
Har fått ett väldigt bra pris på den, har ganska små fingrar så guldvikten blev inte så stor+ att det inte fick plats så många diamanter =)
ceke: kul med klänningen
sarahkka: Vi bestämde affären och vi skulle köra via payson men jag hsr inte fått något mail från dem och jag har mailat henne igen men utan resultat =(
Vill oxå hitta ballerina. Ska nog köpa de på din sko att ha som reserv, jag vill helst hitta ett par gröna eller silver.
Tips någon?
Tell them to fuck off....!
lite grov i munnen kanske men blev irriterad, alla behöver vell inte lägga sig i!
Undrar detta oxå! Köpte underkläder igår, fula som stryk men sköna och praktiska under klänningen (slimmar midjan). Tänker nog oxå köpa något fint linne som jag får smyga på mig lite snabbt, så nye mannen slipper se spektaklet....
Blev oxå hippad igår =) Den var helt underbar, kunde inte gått att få bättre... har underbara vänner =)