Juli 2010
Jag är så glad idag! Vi fick nämligen hem våra vigselringar!! Kommer inte kunna låta bli att prova hela tiden, fast jag inte vill göra det för att förstöra känslan :)
Jag är så glad idag! Vi fick nämligen hem våra vigselringar!! Kommer inte kunna låta bli att prova hela tiden, fast jag inte vill göra det för att förstöra känslan :)
Vad jag längtar till bröllopet den 24/7 nu!! Har drömt om det varje natt denna vecka. Stressdrömmar om att dagen har kommit och hindersprövningen inte är inskickad, naglarna inte gjorda och brudgummen är bortrest osv. Någon som har det likadant?
Hej! Vad fort tiden går nu... Kan inte förstå att jag snart ska gifta mig! Nästa vecka på Lördag är det bara tre månader kvar! Känner mig helt borta, har tappat kollen på vad som är kvar. Är redan så nervös och bara längtar. Förstår inte att jag ska bli fru.. ha ha
Jag har också drömt massa såna drömmar! Det blir man ju inte mindre nervös av direkt.
Vad är en torselett?
Okej då förstår jag vad en torselett är :)
Min klänning har en inbyggd korsett men jag vill inte vara helt "topless" under, så jag måste hitta nån axelbandlös bh som sitter ordentligt. Nån som har tips på var man kan hitta såna bra? Har en som jag använde när jag var tärna, men den åkte ner hela tiden så att jag trodde att jag skulle tappa klänningen när jag dansade!
Hej julibrudar! Snart är det dags... Har någon av er haft eran möhippa ännu? Jag tror min är på gång men vet ju såklart inte när. Någon som har koll på ungefär hur långt innan bröllopsdagen man brukar ha hippan? Jag kan inte sluta tänka på när den blir av och allt runt omkring... kontrollbehov... ha ha