Juli 2010
Är nog lite mer smågnabbigt här än vanligt. Tror det beror på min brist på sömn och stress helt enkelt!
Är nog lite mer smågnabbigt här än vanligt. Tror det beror på min brist på sömn och stress helt enkelt!
Tröttsamt!!!
Huh, nu är det bara att sätta fart med kaloriförbränningen, min klänning från Kina var ju något för liten. Har en sömmerska som kan hjälpa mig att fixa till det, men lite får jag ju hjälpa till själv. Perfekt väder att springa i ikväll! Är det nån mer som vill ner i vikt till juli?
Ojdå, jag har inte ens funderat på underkläder. Ojoj... Har ni bilder på era? Inte för att vara för privat men har som sagt inte ägnat det en tanke.
Började med herbalife förra veckan, och ska jogga stenhårt nu de sista veckorna. Hoppas att det rasslar till!
Hm, ska ta tag i detta o kolla! OM jag får plats med en bustier innanför klänningen haha!
Fick hem skorna idag, GUUUUD så snygga de är! Men skav vid stårtån, ajaj. Bara att gå in!
Dessa blev det till slut http://www.have2have.se/product.asp?product=6134
Ville egentligen ha mer vanliga, men hittade inte såna jag vill ha så fick bli en mer riktig brudsko. Tror ni ändå det är b att ha dem till vanlig fest?
Min tärna o marskalken gör festhäftet! Fick mail idag om att jkag skulle svara på frågor om min blivande, men annars får jag inte veta nåt! Jo, motiv på framsidan fick jag godkänna :)
haha, jag blir bara så trött på "bullies"! Gillar också denna tråden där man kan ventilera och diskutera på ett bra sätt, så man aldrig tar illa vid sig utan med bra känsla i magen kan gå och fundera på vad som faktiskt sas!
Katja, vad för skor har du beställt?
CeKE - Du får krya på dig!!!!
Nej, tyvärr, kan inte ha öppet i sidorna då jag också har för breda fossingar!