Detta med drycken är ju SÅ svårt! Visst, man kan ju räkna en viss mängd till maten om man t.ex. BARA hade vin. Men om man har öl också är det svårt för man inte vet vad folk väljer. Sedan är det säkert en hel del som kör.
Men det svåraste är ändå baren.. Vi ska ha bar med billiga priser 10-15 kr. Omöjligt att veta hur mycket som går åt!
Pappa har redan varit i Tyskland och handlat en hel del. Vi får räkna på det och sedan köpa till på systemet.
Nästa helg ska vi åka till min hemstad, där vi ska gifta oss. Då är det SÅ mycket som ska göras; träffa frisören, floristen (en kompis till mig), solisten (också en kompis), kolla drycken, se ut en vigselplats (vi ska vara vid mina föräldrars stuga utomhus, men har inte bestämt plats), kolla över logen där festen ska vara - bord, stolar, hur borden ska stå, hur vi kan dekorera.. Ja, ALLT måste bestämmas då känns det som. Sedan åker vi ner nästa gång 1 vecka innan bröllopet och stannar där. Så det gäller att ha mycket bestämt nu när vi är där. Roligt förstås! Men mycket att göra på några dagar..