Juli 2010
Måste måste de väl inte men vad jag förstått så är det brukligt. Min tärna ska ha ett "armband" med blommor på. Tror dock inte näbbarna brukar ha bukett, men är inte säker på det.
Måste måste de väl inte men vad jag förstått så är det brukligt. Min tärna ska ha ett "armband" med blommor på. Tror dock inte näbbarna brukar ha bukett, men är inte säker på det.
Jag har börjat med herbalife och det funkar skitbra, går in i vecka 3 nu. Har syndat en del på helgerna men ändå gått ner 2-3 kg. Nu lägger jag i en högre växel, sprang 5 km precis och ska inte synda så mycket mer. Räknar med att gå ner ca 3 kg till, men tror nånstans att jag kan rasa om jag går in för det ännu mer. Vet att det inte är bästa sättet, men nu måste jag ju komma i klänningen! O går jag upp en del sen så är det smällar man får ta, ska dock fortsätta med herbalife o hoppas motivationen hålls i :)
Ok, jag blir ibland övermätt på shakerna! Men jag har minskat magsäcken jättemycket de senaste månaderna då jag jobbat heltid o haft flickan med mig på jobbet + bröllopsplanerande = stress stress stress. Så för mig funkar herbalife som sagt jättebra :)
Hur mycket har du gått ner Katja? På vilken tid?
Men det är ju jättebra!!! Tänk o lägga på dig 9 kg nu, då kanske du uppskattar det mer :)
Men man är aldrig nöjd! Runt förlossningen +28 kg sa jag att jag skulle bli suuuuuupernöjd med mig själv när jag gick ner till min vanliga vikt o aldrig mer klaga. Är jag nöjd nu? Ne, nu vill man bara ner ännu mer! haha
Hahaha, vad roligt!! Min hippade de förra helgen. De smög in sovrummet allihopa och väckte honom med tjo o tjim, kul men samtidigt lite läskigt!
Katja - har för mig jag läste någonstans att du köpt nåt med vin/vingård till din bm i morgongåva. Det lät riktigt intressant, kan du berätta mer om det? Men bara om du vill :)
Det var dyrt tycker jag!
Vi får ge 1500-2000 kr för bukett till mig, coursage till BM och marskalk, blomarmband till tärna, diadem med blommor till dottern, och så gerberas + strån till borden. Kändes rätt ok då jag har rätt mycket rosor i min bukett!
Jag blev också hippad igår! var helt otroligt kul!!!!
Hur såg din dag ut? :)
Instämmer med Katja att jag också vill ha hus! Fast just nu räcker det nog med småbarn och bröllopsplanerande, men sen nån gång :) Längtar! O vore kul o fe se lite bilder på ert ;)
Kan ni inte betala någon för att åka ner? Ni kan betala resan så kan de handla gratis åt sig själva eller nåt. Annars läste jag någonstans att man kunde beställa hem från Tyskland, men kommer inte ihåg hur det var riktigt.