Inlägg från: CeKe |Visa alla inlägg
  • CeKe

Juli 2010

Osäker på om jag redan berättat det, för har haft datakrångel, eller i a f BT krångel idag! Men jag var och testade klänningen igår och den har helt klart börjat ta form! Så kul!

Den är inte klar än, men jag har lagt upp en (eller ev lyckats med två) bilder i galleriet Vi kommer göra kjolen vidare nertill och urringningen är inte klar, liksom inte sidenet som ligger över spetsen. Mmmm, jag gillar den!!! Känner mig supervacker i den redan nu innan den är klar, så det ska bli spännande att se när den väl är klar!!!

• CeKe

Just ja, en liten petitess Vi har reserverat huset vi budat på och ska skriva kontrakt och besiktiga kåken så snart säljaren kommer hem från sjön (jobbar på sjön)! Så vi blir förhoppningsvis med hus väldigt snart och i sådana fall antagligen inflytt 15 juni!

Om jag redan skrivit det här tidigare, får ni ursäkta mig Hjärnan har gått på högvarv den sista veckan i all väntan, funderingar, beslutsfattande etc med hus, löneförhandling etc, så jag är totalt yr i bollen Men det är en positiv yr boll

Just ja, med klänningen. Jag har tydligen gått ner en hel bh-storlek sen den började ses, så nu var den för stor! Det går ju att ändra, men vi väntar tills ett par veckor innan bröllopet. Men ett tips till er som redan köpt klänningar är att inte försöka gå ner i vikt!!!

• CeKe

Härligt! Jodå, fattar, vår har också kommit Blev det jeansparet? Eller pinchingparet?

Korallbruden skrev 2010-03-26 20:58:49 följande:
    Ville bara berätta för någon som förstår... idag kom caketoppern från USA yippppiii så fin...
  • CeKe

Korallbruden: Skön inställning! Helt i vår ton!

Haha, ja, det blir som ett litet aprilskämt Bara inte nån hoppar upp ur nån tårta eller kartong och säger April april!

• CeKe

Korall: Just ja, glömde ju skriva att jag verkligen gillar jeansparet Kul att hitta nåt som påminner om en själva! För oss blev det ju en topper med fisketema, så det blir också skoj och "vi" även om hårfärgerna kanske inte stämmer så bra på gubbarna

• CeKe

haha, ja man vet aldrig

Vi är lika på båda två, så det känns så otroligt rätt! Va runt igår och kollade på kakel etc och nu surfas det febrilt efter badrumsmöbler Borde väl i o f sig lugna oss tills det allt är klart, men kul att börja kika!

Korallbruden skrev 2010-03-27 09:45:53 följande:
    Frågan är inte vad du gör om någon hoppar ut ur en tårta den 1 april utan vad Keke gör.... han verkar också riktigt glad över huset.
  • CeKe

Roses: Ja, den blir lite olik den bilden. Ska dock lägga i mer volym i kjolen längst ner, och då blir den nog mer lik också, sen är ju urringningen annorlunda oxå

• CeKe

Mmm, det är inte nåt slags virus du fått då?

• CeKe

Nix! Eller jo, nån dröm för ett tag sen, men bröllopskatastrofdrömmarna har bytts ut mot huskatastrofdrömmarna

• CeKe

Roses: Jag tjatar jämt om viktklubb, men det är ju bara för att det funkade för mig Drick vatten när du är sötsugen! Oftast är i a f jag törstig när jag är sugen på nåt... eller ta en god frukt! Jag försöker ha en del frukt hemma och brukar lite snabbt skära upp typ en kiwi, en banan och apelsin el ananas och ringla lite honung över. supergott och inte så fruktansvärt onyttigt heller!

Nu ska jag sätta fart med våra löpare och festprogram (skalet). De lär bli klar så snart som möjligt om vi ska hinna med båtrenovering och ev. flytt snart också! Har klippt upp ena lakanet som ska bli löpare idag. En del pyssle, men det verkar lovande!

mountainleaf: Jättefina inbjudningskort och hjärtan!

Svar på tråden Juli 2010