Möhippan:
Jag var som sagt hemma i hemstaden för att fixa och greja en massa. Tänkte på det tidigare att det kanske kunde ske då eftersom många bor däromkring, men tänkte att det kanske är lite tidigt så jag hade totalt släppt den tanken. I lördags vid 9 åkte jag & min syster på en loppis och när vi kom tillbaka till henne tänkte jag bara gå in och dricka ett glas vatten och plocka ihop lite, så skulle vi till festlokalen (mina föräldrars loge) och greja hela dagen. Trodde jag. Hemma hos henne satt en bunt kompisar till mig. Blev helt paff. Men? Jaha.. Men? Jaha.. Typ så sa jag i en halvtimme innan jag kunde ställa om. ;)
Bubbel & jordgubbar en stund hemma hos syrran.
Till ett typ av SPA och fick bodyscrub.
God middag & vin på en fin restaurang.
Sen åkte vi till mina föräldrars stuga och var där hela eftermiddagen, kvällen & natten:
En "kurs" i smyckestillverkning fick vi. Vi fick göra halsband och armband. Blev jättefina!
Vi åt massa god mat, chips & godis och drack mer vin.
Under dagen fick jag svara på lite frågor om min blivande och vi gjorde lite roliga lekar och tävlingar.
Har inte skrattat så mycket på LÄNGE! Hade en superbra dag! Inga pinsamheter alls. Precis som jag önskade. :)