Juli 2010
Gud vad skönt att få pengarna!! Det är verkligen skit att folk ska få vänta så!
Gud vad skönt att få pengarna!! Det är verkligen skit att folk ska få vänta så!
hahahahahaha
Verkligen jättemysigt hus!!! Skulle absolut kunna tänka mig ett sådant :)
Idag var även jag och fick en provfrisyr. Måste säga att jag äör tveksam. ska ha i en halvperuk som förälngning och tänkte att allt hår skulle falla i fina lockar på högersidan, samt att jag skulle ha en tjock fläta på vänstra sidan som gick mot höger. Men flätan blev inte alls bra, har alldeles för kort hår för det. Blir så tråkigt att inte ha något på vänstersidan, någon som har nåt förslag??
Om värdet på klänningen är under 1600 kr så är det bara en moms på 25%. Så var det iaf för min tärna :)
Bara på mobilen. Vet du hur man kan skicka online? Annars kan jag vara så redig så jag kan sms:a, förmodar att du inte är nån styckmördare ;)
Ok, ska kolla sambons jobblaptop!
Har en kompis som är i startgroparna med ett företag som säljer samma möbler som mio etc, men mycket billigare och på internet. Kommer dock inte ihåg vad sidan heter, men kan vara värt att tänka på i framtiden :)
Åh, vad för röd matta? O vad för affisch? Snacka om att jag både älskar och blir tokig över all inspiration man får här! haha. Vårt superenkla bröllop har blivit lite mer avancerat!! Fast ändå enkelt såklart :)
Ne, jag får det inte till o funka! Jag o teknik! Men jag kan smsa om du vill det. Dock är den ju inte helt hundra, frisyren, ska ju lockas mer och så är det ju vänstersidan som ska fixas till...
Fick precis veta att min pappa har cancer. Han bara grät i telefon så vet inte hur illa det är. Han sökte för det för över ett år sedan men läkaren sa då att det inte var nån fara, att han skulle återkomma om ett år eller så om halsbölden var kvar, nu är sörjan utspriden till lungor och arm iaf. Han har i flera år behandlats fram o tillbaka för "cancer" i urinblåsan. Ja, vi får se vad som händer. Kul att planera bröllop nu, eller inte.
Tack! Han sa dock inget till mig när jag ringde och frågade hur det gått. (Pratade med mamma innan). Förstår inte varför han alltid ska vara så hemlig! Eller visst förstår jag på ett vis, men familjen vill ju veta! Jag vill inte bli snuvad på sånt!
Mamma försökte verkligen få följa med på läkarbesöket idag, men det fick hon inte. Så jag lär ju inte få följa med. Han sa att vi ska prata mer under lunchen, så hoppas han berättar allt då.
Är din sambo helt frisk nu? Vart hade han sin cancer?
Ok, men skönt att allt är ok nu! Att ni klarade er igenom en sån sak! Kan nog bara stärka förhållanedt!
Vi är väldigt öppna vad gällert allt kring företaget etc. Men när det kommer till sjukdomar om sig själv så är han väldigt sluten, kan ju vara ren ångest. Vi får se vad som sägs vid lunch!
pappa har ju som sagt cancer sen tidigare, men det har dom liksom hållt i schack. Nu var det sköldkörtelcancer, som spridit sig till arm och lungor iaf, får väl se om det är mer senare. Jäkla läkare som skickade hem honom för ett år sedan!!! Efter vad jag kollat på internet så är väl oddsen rätt goda, de flesta överlever det. Så man får leva på hoppet nu!!
Tack!!
Vi ska ha ölglas från Ikea som vas, snurra i grönt strå och så en avklippt gerbera i. Alltså allting ska vara max till mitten av glaset. Kostar runt 100 kr + glasen då :)
Tack snälla!!!
Nu orkar jag inte gråta mer. Har lämnat in klänningen hos sömmerska, ska korta den och lägga ut lite försäkerhetsskull. Var hos floristen med ölglasen, o det blir skitbra! Sen vart vi o beställde sedelklämma till bestman, 85 kr + 110 för gravyr haha. Fåpr komma på nåt mer till honom iaf.
Sen undrar jag om detta kan vara lösningen på mitt hårproblem...
http://blingit.se.digihelmtest.net/visa_produkt.asp?id=2382&t=Lavish+Design+%2D+Diadem+Hj%E4rta
Vad tycker ni? Tänker i såna fall inte köpa en så dyr, men be någon göra en liknande för en billigare peng såklart :) Men frågan är ju om det oassar mig o min frisyr eller ej...
Vad kul!! Lycka till :)
O tack för engagemanget :)
I o med att pappas är så hemligt, vi får inte säga det till nån, så är det ju välfigt skönt att ventilera sig här. bm har jag ju såklart pratat med, men man behöver faktiskt lite utifrån också :)