Juli 2010
Katja: Ja man betalar per bil. 995 kostar en dagsturbiljett om man köper den online. Men jag tror att de höjer priserna till sommaren. När vi åkte på bilsemester betalade vi 2000 för samma färja men då åkte vi ju inte över dagen förstårs.
Nu har jag mailat och sagt att de ska skicka klännignen bara. Dags att börja hårdbanta snart :) Längtar tills den kommer!
Kärleken: Tack för datorlektionen :)
Hur länge kommer blommorna klara sig då? Lime är ju väldigt sura! Men visst var det läckert!
Nu hoppas jag att maten ska sluta på 5-7000 mindre än budget också samt att dekorationer, klänning mm kan säljas av och att vi får tillbaka en del av det sen.
Jag är student men vi ville hellre gifta oss nu än vänta tills jag fått jobb. Sen skulle jag gärna anlita en dyr fotograf, gifta mig på ett slott mm men detta känns som "vi" ändå. Vi har mååånga bekanta som kommer att hjälpa till vilket är roligt. Kock, fotograf, servering, chaufför, musiker mfl. Mycket trevligt!
Har varit och köpt klänningsgarderom och ljusslinga idag. Ljusslingorna kommer bli så fina på festlokalens uteplats!
Vi har inte bokat någon resa för vi vet inte hur det blir med jobb, semester och dylikt. Men vi har pratat lite om Central- eller Sydamerika eventuellt Goa. Det är billigt att leva där så vi kan lyxa till det!
Min klänning kom till tullen i Stockholm igår!!! Hoppas att den går igenom snabbt och att jag får den innan helgen. Det har gått så snabbt som de lovade på Littlecoral, 35 dagar sen jag la min beställning. Jag skulle börja hårdbanta nu men så har jag fått feber... Hoppas att kilona rinner av mig ändå helt mystiskt :)